اعتراض دیگر رانندگان اسنپ و تپسی؛ نظر رانندگان در مورد قیمت اسنپ

اعتراض دیگر رانندگان اسنپ و تپسی؛  نظر رانندگان در مورد قیمت اسنپ

شکایت رانندگان اسنپ و تپسی باعث شده تا برخی از رانندگان کار نکردن را انتخاب کنند، شکایات رانندگان بیشتر به عدم توزیع بنزین، پورسانت بالا و کرایه پایین مربوط می شود.

بر اساس سیگنال های دریافتی این رانندگان به دلیل عدم تخصیص سهمیه بنزین، دریافت مبالغ بالا تحت عنوان «حق کمیسیون» و همچنین تعرفه پایین در شرایط بسیار سخت کاری و معیشتی قرار دارند. به گفته این معترضان قیمت آنها بر اساس بنزین 1500 تومانی تعیین می شود که پارسال دریافت نکرده اند اما از سوی دیگر کارمزد آنها 15 تا 20 درصد افزایش یافته است.

رانندگان معترض مدعی هستند که با کسر هزینه ها، درآمد روزانه آنها به حدی کاهش یافته است که نمی توانند کالاهای اساسی خانه را خریداری کنند و شرکت اسنپ با فروش اقلامی مانند روغن و قطعات خودرو با قیمت های غیر واقعی و با کیفیت پایین، از آنها سوء استفاده می کند. . .

در آخرین برآورد سهم بازار توسط یک آژانس مستقل تحقیقات بازار (با تمرکز بر هشت شهر اصلی و رایج که این شرکت ها در آن فعالیت می کنند)، اسنپ حدود 87 درصد از سهم بازار تاکسی های اینترنتی در این هشت شهر را در اختیار دارد. جمع آوری اطلاعات مربوط به این مطالعه بین 2 تا 14 مارس 1401 بوده است

دستور سازمان جنایی مبنی بر حذف گزینه عجله در بازار تاکسی های اینترنتی سر و صدا به پا کرد.

گزارش هفت صبح، مشاهدات میدانی نشان می دهد در اولین روز حذف این گزینه، قیمت سفرهای اسنپ کاهش چشمگیری داشته است. مثلا مسیری که 80 هزار تومان بود به 56 هزار تومان کاهش یافت. اما روز گذشته، کاربران رفت و آمد در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که قیمت ها آنقدر افزایش یافته است که هیچ تفاوتی با انتخاب گزینه «عجله کن» ندارد. البته گفته می شود سیستم اسنپ به گونه ای است که وقتی تعداد درخواست ها زیاد می شود و راننده درخواست را نمی پذیرد، قیمت ها به صورت خودکار افزایش می یابد.

در روزهای پایانی سال، بسیاری از مسافران گزارش دادند که یافتن اسنپ دشوار و زمان‌بر است. برخی می گویند یک ساعت صبر کردند. از طرفی رانندگان اسنپ نیز در گروه های تلگرامی این موضوع را تایید کرده اند.

آنها در اعتراض به حذف گزینه «عجله» دست از کار کشیدند و سفرهای ارزان قیمت را نمی پذیرند. برخی از رانندگان این گروه ها مشاهدات عینی خود را نوشته اند که منتظر گروهی از مردم در میادین و جلوی دانشگاه ها برای یافتن اسنپ هستند.

رانندگان به نوعی اعتصاب کرده اند و همدیگر را تشویق می کنند که به اصطلاح «مفت نگیرند». از طرفی عدم پذیرش تعداد زیادی درخواست به طور موقت درخواستی برای راننده ارسال نمی کند. برخی از آنها به اشتراک می گذارند که قبل از اینکه فقط درخواست ها را بپذیرند، گزینه فوری را انتخاب کرده اند.

نظرات راننده در مورد کرایه اسنپ در سال 1403

این روزها رانندگان اسنپ از قیمت بسیار پایین این سرویس دهنده تاکسی اینترنتی در ایران دل خوشی ندارند. در این مقاله سعی شده است نظرات برخی از رانندگان در مورد تعرفه اسنپ در سال 1403 را برای شما جمع آوری کنیم.

همچنین می توانید نظر خود را در مورد تعرفه اسنپ در 1403 در قسمت نظرات بیان کنید

اسدالله صالحی یکی از رانندگان این تاکسی اینترنتی گفت:

هی کارمندان اسنپ، بیایید کلاه ها را عوض کنیم. روزی که اسنپ کوچکترین خودرو یعنی پراید 9 تومانی را راه اندازی کرد، می دانید الان چقدر باید بدانید؟ آیا می دانید چند قطعه یدکی باید داشته باشید؟ آیا از اصطکاک خودروهایی که قطعاً دارید اطلاع دارید؟شما تمایل دارید با این اجاره و خدمات کم کار کنید، پس چرا سهمیه بنزین رانندگان خود را که بیشترین سود شما هستند را پرداخت نمی کنید؟ محدودیت بیش از حد راننده برای ندادن کرایه به برخی از مسافران، راننده حق اعتراض یا دفاع از خود را در مقابل مسافر ندارد، مگر گزارش به تعمیر و نگهداری، که می داند باید با جدیت پیگیری کند یا فقط پورسانت کسر شده را برگرداند. و کرایه جدید دریافت کنید محدودیت درخواست سفر نیز برای راننده بدبخت ذکر شود آیا این واقعاً عادلانه است))) پس لطفا مراقب رانندگانی باشید که واقعاً مشکل دارند. امیدوارم عدالت را رعایت کنید، کمیسیون سفر را کاهش دهید، قیمت سفر را عادلانه کنید، خدمات واقعی را به ویژه برای کارکنان تمام وقت داشته باشید، به امید برقراری عدالت واقعی.

مسافرانی را برده ام که از قیمت پایین خجالت می کشیدند.

مهدی زادسر:

کم هزینه (بعضی وقتا 11 تومن حتی ارزش توقف نداره حتی اگه مجبور بشی تو خیابون جلوش بری و به مقصد بری بدون خرج ماشین های گران قیمت با وضعیت خیابون ها بنزین می دادند و برداشتند

ابراهیم

اسنپ ​​باید نرخ ها را معقول کند. تهران از امکانات برنامه ریزی ترافیک برخوردار شود. چرا راننده اسنپ که خدمات ارائه می دهد باید مانند مردم هزینه طرح ترافیک را پرداخت کند؟ بابا هم همین ظلم رو داره

جلیل سلطانی:

کرایه ها خیلی پایینه چیزی برای راننده نمیمونه با این هزینه ها و استهلاک بالا فقط به درد شرکت اسنپ میخوره که 20 درصد پورسانت میگیره و بخشی از پول سوخت رو با توجه به کیلومترهای طی شده میده و یک سال میگذره پرداخت کردند، خدای نکرده به همه ما رحم کند.