اعتراض نسخه پرسپولیس پاسخگو بود

اعتراض نسخه پرسپولیس پاسخگو بود

امید نورافکن مدافع ملی پوش سپاهان که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، تاکنون در دو مرحله برای دریافت رضایتنامه این باشگاه اقدام کرده که هر دو مورد با مخالفت شدید مسئولان سپاهان مواجه شده است.

نورافکن ابتدا برای حضور در تیم ملی رضایت کادرفنی سپاهان را خواست که صراحتا مخالف این باشگاه بود و به او گفته شد که به هیچ باشگاه لیگ برتری واگذار نمی شود. باشگاه سپاهان برای گرفتن رضایتنامه و لژیونر شدن مجددا اعلام کرد که برای فصل آینده به نورافکن نیاز دارد اما اگر پیشنهاد خوبی به باشگاه برسد، آن را بررسی خواهد کرد.

به همین دلیل بازیکن سپاهان روز گذشته در اینستاگرام از باشگاه سپاهان گلایه کرد و ابتدا به عدم توافق و سپس دستمزد کم خود در این تیم اشاره کرد و به رقمی که در حال حاضر برای قرارداد 3 سال پیش با آن دارد اشاره کرد. دریافتی سپاهان از این باشگاه بسیار کمتر از پیشنهاد خارجی و حتی داخلی اوست و از نظر مالی ضرر می کند.

در همین راستا شنیده ها حاکی از آن است که روز گذشته یکی از کارکنان باشگاه سپاهان با نورافکن تماس گرفته و به او گفته است که به زودی در اصفهان با او جلسه ای برای تغییر قرارداد و افزایش مبلغ دریافتی برای تمدید مذاکرات خواهد داشت.

باید دید نورافکن که به نظر می رسد فصل آینده به دلیل جدایی تعداد زیادی از ستاره های سپاهان مجبور به ماندن در این تیم شود، در نهایت حاضر به مذاکره و تمدید قراردادش با این باشگاه خواهد شد یا خیر.

نورافکن علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس در فصل آینده دارد اما برای این کار ابتدا باید رضایت نامه خود را از سپاهان بگیرد. گفتنی است باشگاه سپاهان هنوز پیشنهاد پرسپولیس را نپذیرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید