اعتراض نماینده جمهوری خواه به صدور ویزای آمریکا برای پرویز پرستویی

اعتراض نماینده جمهوری خواه به صدور ویزای آمریکا برای پرویز پرستویی

روز جدید این نماینده کنگره با ارسال نامه ای به وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد که پرستویی “روابط باز” با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.

یکی از نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکا نسبت به صدور ویزای آمریکا برای پرویز پرستویی بازیگر ایرانی اعتراض کرده و از دولت و وزارت خارجه آمریکا در خصوص صدور ویزا برای این بازیگر ایرانی توضیح خواسته است.

جیم بنکس، یکی از اعضای جمهوریخواه کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان، از دولت بایدن خواست توضیح دهد که چرا برای پرویز پرستویی بازیگر ایرانی ویزای ایران صادر کرده است.

پرستویی اواخر ماه گذشته در یک نمایش فیلم در لس آنجلس که توسط گروه چپ ضد اسرائیلی کد پینک برگزار شده بود، شرکت کرد.

این نماینده کنگره نامه ای به وزارت خارجه آمریکا ارسال کرد و مدعی شد که پرستوف با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمانی که در سال 2019 توسط دولت ترامپ به عنوان یک گروه تروریستی خارجی شناسایی شد، “روابط باز” داشته است. “مسئول قتل.” تعداد زیادی از آمریکایی ها.”

به گزارش پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن، سفر اسکولو به آمریکا در بحبوحه تهدیدهای فعال برای ترور مقامات آمریکایی از جمله مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا صورت گرفت.

این سفر در حالی انجام می شود که دولت بایدن در حال بررسی حذف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست تروریستی آمریکا به عنوان بخشی از بسته امتیازی برای ایران با هدف متقاعد کردن این کشور برای امضای نسخه جدید برجام است.

پرستویی مستقیماً در پروژه‌های تبلیغاتی تحت حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت داشته و در حال ترویج یک ایدئولوژی افراطی است که تلاش رژیم ایران برای فرهنگ را ترویج می‌کند. او در فیلم های زیادی در حمایت از نظام و سپاه بازی کرده است».

بنکس در این نامه تاکید کرده است که پرستویی آشکارا از (سردار شهید) سلیمانی حمایت می کند و در مصاحبه های تلویزیونی از او تمجید می کند و او در عکس هایی با رهبران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیده می شود و نشان می دهد که چقدر با چهره های کلیدی سپاه نزدیک است. .

جلسه استماع کنگره در این باره دقیقاً همان جایی بود که تصمیم وزارت خارجه آمریکا از آن گرفته شد. به گفته بنکس، این تصمیم همچنین می تواند به ایران در فعال کردن هسته های تروریستی مستقر در آمریکا کمک کند.

حتی قبل از اینکه سپاه از لیست تروریست ها خارج شود، ادارات شما به شرکای بدنام سپاه اجازه ورود به کشور ما را دادند. او نوشت: «فقط می‌توانم تصور کنم که اگر سپاه واقعاً از لیست خارج می‌شد، چگونه می‌شدند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ممکن است به طور قانونی به آمریکا حمله کند تا از بازار و سیستم مالی ما سوء استفاده کند و اقدامات تروریستی علیه آمریکا انجام دهد.

قانونگذار ایالات متحده از وزارت امور خارجه و وزارت امنیت داخلی ایالات متحده خواسته است تا در مورد روندی که منجر به اخذ روادید برای مادران شیرده و همراهان آنها تا 20 می (10 روز بعد) شده است توضیح دهند و نام افرادی را که در تایید ویزای شیردهی دخیل بوده اند، اعلام کنند. افشای

دیدگاهتان را بنویسید