اعتراض وحشیانه پرسپولیسی ها به کی روش!

میلاد سرلک، مهدی ترابی و سعید صادقی در لیست بازیکنان دعوت شده از مسابقات قهرمانی بومی کشور به تیم ملی حضور دارند اما شاید تعدادی از آنها و در یک حالت بدبینانه هر سه پس از دعوت از سوی لژیونرها از مرز عبور کنند. همچنین پس از گذشت چند ساعت از این لیست، وحید امیری نیز به تیم ملی دعوت شد تا مشخص شود با وجود مصدومیت نامعلوم و تعداد بازیکنان پرسپولیس در جام جهانی، جایگاهی در برنامه های کی روش دارد. فعلا در اردوی تیم ملی شش نفر باشید.

البته اسکوچیچ در لیست 47 به 50 نفره اصلی اسکوچیچ نام 10 بازیکن پرسپولیس را داشت و در بین این بازیکنان، بازیکنانی مانند سوروس رفیعی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر و کمال سهدنیا جایی در لیست نداشتند.

این در حالی است که پس از اعلام این لیست، بازیکنان دوآتسه پرسپولیس به دعوت نشدن یکی از آن بازیکنان اعتراض کردند تا مشکلات کی روش از همین الان آغاز شود. بازیکنان پرسپولیس با ارائه سه پاس گل در هفته های ابتدایی مدعی شدند دانیال اسماعیلی فر شایسته حضور در لیست تیم ملی است. جالب اینجاست که هواداران پرسپولیس نام دو مدافع راست فصل قبل تیمشان را ذکر کردند و گفتند چرا مهدی شیری و رامین رضایان دعوت شدند که از بین آنها فقط یک پاس گل داد اما دانیال نه؟

دیدگاهتان را بنویسید