اعتراف رقیب اسمار ویرا: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است

اعتراف رقیب اسمار ویرا: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است

معتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: لیگ مدت زیادی تعطیل بود، خوشبختانه هفته گذشته در جام حذفی یک بازی داشتیم که یک بازی تمرینی بود. با توجه به شناخت هر دو تیم امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم که باعث خوشحالی تماشاگران دو تیم شود و البته با امتیازی برای ما همراه باشد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: پنجره نقل و انتقالات تیم های پرسپولیس و آلومینیوم بسته است اما پرسپولیس همیشه پرسپولیسی است و همین تیم فصل گذشته قهرمان شد و دو جام هم به دست آورد.

حسینی تصریح کرد: معمولا نقل و انتقالات بزرگ در ابتدای فصل انجام می شود و نباید انتظار داشت اتفاق بزرگ و خاصی در نیم فصل بیفتد او در رده سوم جدول قرار دارد.

وی گفت: پرسپولیس یکی از پرافتخارترین تیم های فوتبال ایران است و باید خیلی مراقب باشیم و خیلی کم اشتباه کنیم و مراقب باشیم چون مقابل این تیم ها اگر اشتباه کنیم بازی را باخته ایم.

حسینی درباره جدایی چند بازیکن از آلومینیوم گفت: این یک سری مشکلات مدیریتی است و فکر می کنم قبل از بازی نباید زیاد به آن توجه کنیم، اما خدا را شکر با جوان بودن تیم و اگر دو نفر. یا سه نفر مجروح می رسند، مشکل خاصی نداریم.

وی در پایان گفت: درست است که تحت فشار هستیم تا نتیجه بگیریم، اما این فرصتی است برای جوان هایمان که رشد کنند و امیدواریم به بازیکنان تعویضی فضا بدهیم تا تجربه کسب کنند.