اعتراف سخنگوی ائتلاف مضحک و مایه تاسف است

ساعت: 04:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799869

ترکی مالکی اعتراف کرد که این فیلم علیه انصارالله ساخته شده است

رئیس تیم ملی امداد و نجات دولت یمن اظهارات سخنگوی ائتلاف متجاوزان سعودی مبنی بر ساختگی فیلم سایت موشکی انصارالله در الحدیده را غم انگیز اما خنده دار دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام، رئیس تیم ملی امداد و نجات دولت یمن گفت: اعتراف سخنگوی ائتلاف متجاوزان سعودی مبنی بر ساختگی ویدئوی سایت موشکی انصارال در الحدیده و تماس تلفنی با وی حد خطا بود، غم انگیز بود.

وی در پاسخ به ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف سعودی در توئیتی نوشت: خنده دار و غم انگیز است که ترکی مالکی اعتراف کرد که فیلم مربوط به اهداف موشکی انصارالله جعلی است اما آن را حد خطا نامید.

عبدالسلام تاکید کرد: هر حد از خطا که قربانیان آن غیرنظامیان هستند و هر بار در اثر تجاوزات وحشیانه تکرار می شود، بزرگترین اشتباه و بزرگترین گناهی است که با حمایت آمریکا در حق عزیزانمان مرتکب شده است.

ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف سعودی روز سه شنبه تایید کرد که ویدئوی اخیر ائتلاف از انبار موشکی ارتش یمن جعلی است. ترکی المالکی مدعی است که ما این ویدئوی جنجالی را به اشتباه دریافت کرده ایم و این بخشی از یک اشتباه جزئی در تعامل با منابع است.

ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی اخیرا به دلیل نمایش صحنه هایی از یک فیلم آمریکایی مورد تمسخر کاربران فضای مجازی قرار گرفت. یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در رسوایی و ورشکستگی آشکار مدعی شد که موشک‌هایی را در بندر الحدیده مشاهده کرده‌اند. این اظهارات در حالی بیان می شود که تصاویر ادعا شده از یک فیلم آمریکایی در عراق انتخاب شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید