اعتماد به نفس و اعتماد به نفس؛ مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران/ حمله موشکی به عین الاسد نمایش اقتدار ایران بود.


ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818846

یاسر میر با بیان اینکه مخالفت با نظام شاهنشاهی یکی از دلایل «آری» مردم ایران به جمهوری اسلامی بود، گفت: اعتماد به نفس و اتکای به نفس؛ در واقع مخالفت با نظام شاهنشاهی یکی از دلایل آری مردم ایران به جمهوری اسلامی بود. مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یاسر میر کارشناس سیاسی و مدرس دانشگاه در گفت و گو با عصر هامون گفت: انقلاب ما مبتنی بر آموزه های اسلام ناب محمدی است و با نقش آفرینی مردم و رهبری دینی یا وجود ولی فقیه توسعه می یابد. “


وی افزود: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا به ابرقدرت ها باج نداد و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی هر حرکت سیاسی، اجتماعی و انقلابی باید صورت می گرفت یا وابسته به شرق یا غرب بود، اما اسلام اسلامی انقلاب مبتنی بر اسلام بود.» مردم و رهبری مذهبی پیروز شده اند و نه سیاست شرقی و نه غربی را در راس برنامه خود قرار داده اند.

این استاد دانشگاه افزود: می‌توان گفت انقلاب اسلامی ایران اولین انقلاب اسلامی است که به آرمان‌ها و شعارهای خود پایبند بوده و با وجود توطئه‌ها و توطئه‌های دشمنان پس از گذشت بیش از چهار دهه، همچنان با اقتدار و اقتدار پیش می‌رود. پیشرفت. “حذف می کند.

وی گفت: با تکیه بر توان درونی خود به پیشرفت، پیشرفت و موفقیت های زیادی دست یافته ایم و خودباوری در مردم ایران نهادینه شده است.

75 سال یک کشور جرات تیراندازی به سمت آمریکا را نداشت، اما ایران در کنار هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد، مرکز رژیم صهیونیستی را در منطقه هدف قرار می دهد. که با تکیه بر آن توانسته ایم از همه بحران ها عبور کنیم.


وی گفت: ما در منطقه چند انقلاب داشته ایم، مانند انقلاب مصر. یکی از دلایل شکست انقلاب مصر نبود رهبر بود. رهبری، بینش، دانش و زمان‌شناسی. رقیق شده بود.

وی تصریح کرد: مخالفت با نظام شاهنشاهی یکی از دلایل آری مردم ایران به جمهوری اسلامی ایران بود.

وی گفت: کشورهایی مانند عربستان سعودی و امارات بازیچه آمریکایی ها هستند و از آنجا که مردم این کشورها می خواهند آمریکایی ها از مرزهای خود خارج شوند، باید وابستگی خود را به آمریکا کاهش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید