اعزام بیل مکانیکی معتمد به بازی های کشورهای اسلامی / توزیع 5 میلیارد جلد به کمیسیون


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855725

برگزاری نشست صالحی امیری و سجادی با کمیسیون ورزشکاران

دیدار صمیمی رضا صالحی امیری و نصرالله سجادی با کمیسیون ورزشکاران.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نشست صمیمی کمیته ورزشکاران کمیته ملی المپیک با رضا صالحی امیری رئیس این کمیته و نصراله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز (23 خرداد) با حضور اعضای این کمیته در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد. کمیته ملی المپیک.

محمد بیداریان سخنگوی هیات ورزشکاران گفت: پیش از این قرار بود جلسه هیات ورزشکاران در اسفندماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل شرایط خاص در تاج و اوایل سال 1401 به دلیل برخی ورزشکاران در بازی های هانگژو با حضور آسیایی ها برگزار شد که این جلسه به تعویق افتاد و در جلسه امروز مقرر شد در اسرع وقت جلسات منظم کمیسیون برگزار شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز مقرر شد محمد باقری معتمد به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران کاروان ما را در بازی های کشورهای اسلامی قونیه همراهی کند.

سخنگوی کمیته ورزشکاران تاکید کرد: دیدار صمیمی امروز با کارکنان ممتاز کمیته ملی المپیک بسیار مفید بود؛ به ویژه رئیس کمیته ملی المپیک در سال 1401 پیشنهادها و راهکارهای بزرگی برای توسعه برنامه های این کمیسیون ارائه کرد و مورد حمایت دلگرم کننده قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس پیشنهاد صالحی امیری از بودجه سال 1401 کمیته ملی المپیک، 5 میلیارد تن اعتبار برای کمک به قهرمانان ورزشکار و پیشکسوتان برای حل مساوی مشکلات هر دو گروه و پس از رسیدگی به درخواست این افراد و پیشکسوتان اعطا شد. در صورت تایید اعتبار مصوب باید به آنها بازپرداخت شود.

بیداریان افزود: در همین راستا صالحی امیری پیشنهاد داد تا کمیسیون بهزیستی در کمیسیون بررسی و رفع مشکلات ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان تشکیل شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد اعضای هیات ورزشکاران با سجادی وزیر ورزش و جوانان برای رفع مشکلات ورزشکاران به ویژه تامین آنها دیدار کنند. صالحی امیری حمایت های لازم را از ما و حتی عاصم یوسفی و تجهیزات مکان های ملاقات خواهد داشت.

وی افزود: در نشست صمیمی کمیته ورزشکاران با حضور صالحی امیری و سجادی، پیشنهاداتی در خصوص تعیین ورزشکاران ارائه شد و مقرر شد در جلسه رسمی کمیته ورزشکاران، آیین نامه کار ورزشکاران، المپیک، مدال آوران آسیایی و جهانی اعلام شده در دولت قبل باید مورد بازنگری قرار گیرند.

سخنگوی هیات ورزشکاران گفت: از دیگر پیشنهادات خوبی که مطرح شد، دیدار هیات ورزشکاران با حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش استان تهران برای واگذاری فضاهای ورزشی به ورزشکاران المپیکی و آسیایی بود. و مدال آوران جهانی کارآفرینی و درآمدزایی «در شورای شهر تهران مطرح و پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید