اعزام زائران یزد تسهیل شد/ تمدید گذرنامه زائران اربعین در فرودگاه یزد


ساعت: 15:56
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892535

بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: برای تسهیل در روند تردد زائران در ایام اربعین، گذرنامه های مربوط به سال 1390 به بعد با مراجعه به سالن پرواز فرودگاه یزد تمدید می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار عباسعلی بهدانی فرد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه تمهیدات ویژه ای برای تسهیل امور زائران اربعین حسینی اندیشیده شده و در حال اجراست، گفت:

رئیس پلیس استان یزد ادامه داد: این روزها ساعت کار دفاتر پلیس +10 استان یزد از ساعت 8 صبح تا 22 شب است و به دلیل حجم مراجعه کنندگان به ادارات، هیچ گونه دسترسی وجود ندارد. از ساعت 20 الی 22 و فقط سوالات مربوط به افراد ثبت نام شده. نام برده انجام خواهد شد.

بهدانی فرد یادآور شد: افرادی که گذرنامه آنها در تاریخ 10 شهریور 1398 صادر شده است برای تمدید به دفاتر پلیس +10 مراجعه نکنند. بلکه از روز دوشنبه هفتم شهریورماه برای تمدید به سالن پروازهای خارجی (بین المللی) فرودگاه شهید صدوقی یزد مراجعه کنند تا با دریافت تمبر به سفر اربعین بروند.

وی افزود: مشتریانی که فاقد گذرنامه هستند و یا تاریخ آنها قبل از سال 1398 است به کلانتری +10 مراجعه کنند که 9 مورد آن در شهر یزد و 10 پایگاه دیگر در سایر شهرستان های استان است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه امور تمدید گذرنامه از روز دوشنبه ساعت 8 الی 20 در 2 نقطه در فرودگاه و اداره گذرنامه شهرستان روزمندگان انجام می شود، گفت: افرادی که در شهرستان های استان زندگی می کنند نیازی ندارند. عدم حضور در مرکز استان؛ بلکه با مراجعه به دفاتر گذرنامه نیروی انتظامی شهرستان ها گذرنامه آنها تمدید می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید