اعزام هفتگی 2 تا 3 کاروان زائران از کرمانشاه به کربلا از طریق مرز خسروی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید کریمیهو در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: اولین محموله زائران از مرز خسروی در قالب دو محموله با قیمت پکیج معمولی انجام شد.

وی افزود: همچنین بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در روزهای دهم و دوازدهم ماه جاری شاهد اعزام زائران به سراسر مرز خسروی در قالب بسته های ارزان قیمت هستیم.

کریمی خو تصریح کرد: امکان اعزام بزرگواران از طریق مرز خسروی با دو بسته ارزان قیمت سه میلیون و 400 هزار تومانی و به مدت شش روز و بسته هفت روزه عادی پنج میلیون و 800 هزار تومان به نرخ روز امکان پذیر است. نرخ.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر حمل و نقل از استان کرمانشاه به عتبات عالیات به صورت زمینی انجام می شود و در این بین شرکت های حمل و نقل کار ارسال از مرز خسروی را آغاز کرده اند.

کریمی هو از مکاتبه با مراکز حج و زیارت استان های کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است زائران استان های شمالی، شمال غرب و مرکزی از طریق مرز خسروی اعزام شوند.


امکان اعزام بازدیدکنندگان از استان ها در مسیر قطار مشهد – کرمانشاه از طریق مرز خسروی

وی افزود: در ادامه مکاتبات لازم انجام شده و در تلاش هستیم تا بازدیدکنندگان از شهرهایی که در مسیر قطار مشهد- کرمانشاه هستند از طریق مرز خسروی با قطار به کرمانشاه و از کرمانشاه به مرز خسروی توسط قطار اعزام شوند. اتوبوس.”

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه با اعزام کاروان جدید، کاروان قبلی با اتوبوس بازگردانده می شود، گفت: زمان اعزام زائران به حرم ها باید به گونه ای برنامه ریزی شود که هزینه یک سری از اتوبوس های خالی رفت و برگشت را پرداخت نکنید زیرا در این صورت قیمت پکیج افزایش می یابد.

کریمی کو توضیح می دهد: به طور میانگین هفته ای یک ماموریت در مرز خسروی به حضور حضرتعالی انجام می شود و با توجه به راه اندازی بسته کم هزینه، امکان انجام دو تا سه ماموریت در هفته وجود دارد.

وی افزود: برای برقراری پرواز کرمانشاه – نجف یکی از ایرلاین ها فعال شد اما قیمت بلیت آن را 6 میلیون تومان اعلام کرد که با احتساب هزینه اسکان، ایاب و ذهاب و غذا، قیمت پکیج آن بیش از 11 میلیون و 500 است. هزار تومان به کرمانشاه رسید که شرکت های تامین به دلیل عدم استقبال مردم این نرخ را قبول نکردند.


امکان انجام ماموریت هوایی از کرمانشاه به نجف وجود دارد

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امکان انجام ماموریت هوایی از کرمانشاه به نجف وجود دارد اما این موضوع منوط به پذیرش شرکت های میزبان است.

به گفته کریمی کو، 21 دفتر زیارتی در استان کرمانشاه فعال هستند که وظیفه ثبت نام از زائران اعزامی به زیارتگاه ها را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: گذرنامه زائران اعلیحضرت باید شش ماه قبل از عزیمت اعتبار داشته باشد همچنین زائرینی که احتمال دارد هنگام خروج از کشور با مشکل مواجه شوند مانند سربازی، مشمولان خدمت سربازی، دانشجویی، مالیاتی و بدهکار. بانک ها قبل از ارسال آن را برطرف کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید