اعزام 10 قهرمان برتر کشتی نونهالان کشور به آسیا/ بدون شرکت در مسابقات پیش از مسابقات به بحرین می رود.


ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844534

کسب نتیجه معیار فدراسیون برای مسابقات آسیایی نیست

سرمربی تیم نونهالان کشتی نونهالان گفت: 10 نفر اول مسابقات قهرمانی کشور به بازی های آسیایی بحرین اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، فرهاد اسماعیل نژاد سرمربی تیم کشتی نونهالان در جمع اردوی تیم گفت: .

اسماعیل نژاد گفت: متأسفانه به دلیل تراکم بالای مسابقات نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمان کشور و همچنین فصل امتحانات نونهالان، انتخابی نونهالان با تأخیر انجام شد و اولین اردو مجبور به شروع شد. 18 خرداد که 10 روز طول می کشد. «آقای دبیر باید روزی یک تمرین انجام دهیم تا به بچه ها فشار مضاعف وارد نکنیم.

سرمربی تیم نونهالان کشتی نونهالان افزود: پس از پایان این مرحله اردوی بعدی که از 30 خردادماه آغاز می شود، مربوط به اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا است که از ساعت 14 برگزار می شود. 9 تا 11 جولای در بحرین.»

وی ادامه داد: در نهایت تیم با یک اردوی 10 روزه و یک اردوی 7 روزه بدون شرکت در تورنمنت تمرینی داخلی و خارجی راهی بحرین می شود.

اسماعیل نژاد با بیان اینکه هیچ نتیجه استانداردی برای فدراسیون کشتی آسیا در بحرین کسب نشده است، خاطرنشان کرد: به دلیل انگیزه حضور در مسابقات قهرمانی کشور، با موافقت دبیر تیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

سرمربی تیم کشتی نونهالان در مورد انتخاب تیم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: به دلیل فرصت محدود نمی توانیم مسابقه مقدماتی را برای تیم نهایی 10 نفره برگزار کنیم مگر اینکه ملی پوشان به دلیل پاسپورت تغییر کنند. و ویزا یا مصدومیت “اما اسکلت تیم همان 10 نفر اول مسابقات قهرمانی کشور است که در وزن 38 کیلوگرم تا 85 کیلوگرم قهرمان شدند و خدای ناکرده به مسابقات بحرین اعزام می شوند. جولای.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید