اعزام 326 پزشک و پرستار به ارتفاعات بازی دراز


ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836480

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه اعلام کرد؛

رضا منصوری از اعزام 326 پزشک و پرستار به ارتفاعات بازی دراز سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا منصوری در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با توجه به برگزاری اردوی راهیان نور و عروج چندین هزار شهید اسلام به ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 19 اردیبهشت ماه 326 پزشک، پرستار، کارشناسان فوریت های پزشکی، اتاق های جراحی، بیهوشی. ، کارشناسان مامایی و بهداشت در راس بازی حضور دارند.

وی از آمادگی کامل بیمارستان های کنگاور، صحنه، سنقر، هرسین، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین و طالقانی، امام رضا، امام خمینی، امام خبر داد. بیمارستان حسین و 520 ارتش در کرمانشاه.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه گفت: همچنین تمامی نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی و آمبولانس های کرمانشاه و چندین آمبولانس از استان های معین روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در ارتفاعات دراز باز حضور خواهند داشت.

منصوری برای راه اندازی بخش پیش بیمارستانی شهدای سلامت استان کرمانشاه در ارتفاعات به عنوان نقطه آزادسازی و همچنین ایجاد امداد اورژانس 20 تختخوابی از معاونت سپاه حضرت نبیا اکرم (ص) استان کرمانشاه با هفت دستگاه آمبولانس، دارو و تجهیزات نیاز بوجود آمده است.

وی با بیان اینکه تیم امداد و نجات هلال احمر به همراه پنج دستگاه آمبولانس در ارتفاعات بازی دراز حضور خواهند داشت، افزود: همچنین مرکز بسیج جامعه پزشکی شهید نیکا با دو دستگاه آمبولانس در یکی از پست های آمبولانس مستقر می شود.

منصوری همچنین از ایجاد تیم مرکز بسیج جامعه پزشکی ناجا با آمبولانس در یکی از پست های امدادی، ایجاد تیم بسیج جامعه پزشکی تامین اجتماعی با آمبولانس و ایجاد تیم بسیج جامعه پزشکی مرزبانی با آمبولانس خبر داد. .

به یاد بازی طولانی، آمبولانسی با 12 تخت بسازید

وی همچنین با حضور 14 متخصص و اعضای بسیج جامعه پزشکی در رشته های زنان، قلب و عروق، اورژانس، بیهوشی، بیماری های ریوی، جراحی عمومی، اطفال و داخلی، اورژانس 12 تختخوابی را در یادمان ارتفاعات بازی طولانی ایجاد کرد. . ، جراحی مغز و اعصاب را اعلام کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در اردوگاه پذیرش راهیان نور غرب و شمال غرب کشور گفت: 74 پرستار و پرستار خواهند بود.

منصوری استقرار یک فروند بالگرد هوانیروز برای اعزام مصدومان احتمالی به پایگاه امداد و نجات و اورژانس بیمارستان را از دیگر برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه عنوان کرد.

وی از تشکیل 10 تیم اورژانس بحران بسیج جامعه پزشکی در مسیر پیاده روی زائران متشکل از دو پرستار و دو پرستار به همراه لوازم کمک های اولیه و تجهیزات پزشکی در تمامی ایستگاه ها و اورژانس ها خبر داد.

منصوری گفت: هماهنگی های لازم با مراکز درمانی استان کرمانشاه برای ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه گفت: تامین اسکان و غذا برای تمامی کادر پزشکی و 100 دانشجو به عنوان مهمان و آماده سازی سه اتوبوس برای اعزام خواهر و برادر دانشجو از دیگر برنامه های این سازمان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید