اعضای شورای شهر همدان نباید گرفتار شوند!


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881362

آنچه از شواهد مشخص می شود این است که گروه خاصی مدت هاست تلاش می کنند تا اعضای شورای شهر همدان وارد بازی شوند، نتیجه این بازی ها نه به نفع مردم است و نه به نفع مردم. شورا و شهرداری و نه حتی به نفع خود اعضای شورا.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; آنچه از قرائن و قرائن مشخص است این است که گروهی از مدت ها قبل در تلاش بوده اند تا اعضای شورای شهر همدان را به بازی هایی بکشانند که نتیجه آن به نفع مردم نیست.


به صلاح شورا و شهرداری نیست، حتی به صلاح اعضای شورا هم نیست.


این ماجرا از زمانی شروع شد که نتایج انتخابات شوراها اعلام شد. از شایعه پراکنی در برخی رسانه ها و پلتفرم ها گرفته تا ارسال موضوعات در صفحات شبکه های اجتماعی.


باور کنیم بازی در این میدان و درگیر کردن مشاوران در بحث های بیهوده و بی نتیجه، اتلاف فرصت است. فرصتی که مردم به اعضای این شورا داده اند و به زودی در سال آینده و انتخابات شوراها حسابرسی می شود.


اعلام وصول.


در ماه های اخیر شاهد بازی های رسانه ای عجیب پیرامون مشکلات شورای شهرداری همدان بودیم. بازی هایی که نه تنها در خارج از شورا بلکه با برنامه ریزی قبلی و هدفمند توسط برخی اعضای شورای شهر اجرا می شود.


آخرین بازی برای تیم شهرداری همدان بود. حواشی ایجاد شده در رابطه با جلسات تصمیم گیری مجازی که به صورت پراکنده و هدفمند منتشر می شد، زمینه را برای هجمه به برخی اعضا و کل شورا ایجاد کرد.


شهر ارائه شده است.


برخی از اعضا نیز به طرز ماهرانه ای نقش اپوزیسیون را بر عهده گرفتند و خود را جداگانه معرفی کردند.


انتشار عکس موشک کاغذی یکی از نمایندگان سابق دو دوره مجلس در جلسه و بحث های داغ موافق و مخالف حفظ تیم شهرداری همدان نیز از موضوعات داغ فضای مجازی بود..


واکنش های مجازی به این تصویر و بازی های اطراف شورای شهر هم جالب بود.


البته لایحه منطقی سازمان شهرداری و رای مثبت شورای شهر برای تشکیل ساختار منظم و درآمدزا و حفظ تیم و تشکیل باشگاه شهرداری همدان هوشمندانه و به جا بود..


آنچه در این میان حائز اهمیت است لزوم همفکری و همدلی اعضای شورای شهر همدان برای پیشرفت و همدلی است. یقینا کسانی که به دنبال تفرقه و نزاع هستند خیرخواه مردم همدان نیستند و نیستند..


انتظار می رود سخنان شورای شهرداری کارشناسانه و دقیق باشد. منافع مردم را باید در این حرف ها و نظرات دید. نباید آن را انتزاعی، آرمان گرایانه یا دور از ذهن نامید.


نظرات موافق و مخالف برای پیشرفت و توسعه لازم است، اما باید توجه داشت که گروه های متعددی به دنبال شکست شورای شهر و شهرداری هستند و سعی می کنند القا کنند که نیروهای انقلابی نمی توانند با هم کار کنند.


آنها نمی توانند مدیریت کنند و


سپس ماهی خود را از آن آب کدر بگیرید


البته مردم مسائل را هوشمندانه دنبال می کنند و بیشتر آنها شرایط فعلی را درک می کنند


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید