اعضای منتقد شورای شهر تبریز برای مردم چه کرده اند؟!


ساعت: 21:13
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914072

این روزها ژست انتقادی حتی به گوش برخی از مسئولان هم رسید و با اینکه خودشان مسئول اصلاح اوضاع هستند اما در جایگاه منتقد ظاهر شدند، یکی از این افراد یکی از اعضای شورای شهر تبریز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، چند ماه پیش پرویز هادی، یکی از اعضای شورای شهر تبریز، فیلمی از سفر خود به همراه چند هنرمند و ورزشکار برای رساندن آب به آن مناطق به روستاهای فقیرنشین سیستان و بلوچستان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

ظاهراً این موضوع ستودنی است و هیچ کس به قهرمان سابق کشتی استان با احترام نگاه نمی کند، اما موضوع زمانی جالب می شود که این قهرمان سابق کشتی و عضو فعلی شورای شهر تبریز موضعی انتقادی داشته باشد و به عنوان یکی از چهره های اپوزیسیون در رسانه ها گفت در حالی که در حال حاضر در همان شهر تبریز حکومت می کند.

پرویز هادی در استوری در صفحه اینستاگرام خود با انتقاد از نمایندگانی که مسئول تصمیم گیری و قانون گذاری کشور هستند، عنوان کرد که «ای مظلومان زن می سوزند» اما اشاره ای نکرد که «ای مظلومان تبریز، معلولانی که در حسرت مناسب سازی شهر هستند و مردمی که آرزوی آن را دارند.» آسفالت صاف هم زن سوزان است.

قهرمان سابق کشتی استان که امروز عنوان عضویت در شورای شهر تبریز را یدک می کشد شاید بهتر باشد قبل از موضع گیری انتقادی برای مردم و رسانه ها توضیح دهد که شورای شهر در گذشته چه طرح و لایحه ای ارائه کرده است. سال خدمت به نیازمندان تبریز؟ وی برای رفع مشکلات حاشیه نشینان شهر چه اقداماتی انجام داده و به عنوان یکی از اعضای شورا برای حل مشکلات مردم محروم تبریز از نمایندگان و مسئولان کشور چه مطالباتی را مطرح کرده است؟

آیا مردم و رسانه ها صدای پهلوان هادی را در جایی غیر از درگیری با یکی از اعضای شورا در مورد تیمی بودن یا نبودن شهرداری در خصوص مشکلات شورا شنیده اند؟!

شاید این روزها یکی به این عضو شورای شهر یادآوری کند که چراغی که به داخل خانه می رود برای مسجد حرام است و پرویز هادی و دیگر اعضای شورا بهتر است مشکلات مردم تبریز را تحت پوشش به یکی از اعضای شورای شهر برسانند. شورای شهر نسبت به پذیرش ژست مخالف.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید