اعضا اجازه خروج از جلسه را نداشتند


ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915801

معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به انتقاد اعضای مجمع اسکواش گفت: اعضا اجازه خروج از مجمع را نداشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجمع عمومی انتخابات فدراسیون اسکواش با حضور 49 نفر از مجموع 54 نفر حاضر در جلسه از ساعت 10:30 صبح امروز و با حدود نیم ساعت تاخیر در سالن استاد فارسی محل برگزاری مسابقات ملی المپیک و المپیک برگزار شد. آکادمی پارالمپیک برگزار می شود.

در حالی که صلاحیت امیر عزیزی پور، بابک فاکر و پیروز هاشمیارس توسط نهادهای نظارتی تایید شده بود، دقایقی پس از آغاز مجمع انتخاباتی نام وی از تابلوی نامزدها حذف شد و دبیر مجمع این موضوع را اعلام کرد. خبرهایی مبنی بر اینکه واکنش او همراه بوده است.

دبیر مجمع مدعی شد تاییدیه ایشان نیامده، در این میان برخی از اعضای مجمع گفتند که دیگر نیازی به ما نیست و خودتان تصمیم به انتخابات بگیرید. برخی از نمایندگان ورزشکاران از جلسه خارج شدند و برخی دیگر علیرغم درخواست عزیزی پور از جلسه خارج شدند.

حد نصاب جلسه 36 نفر بود و پس از خروج 16 نفر اعضای حاضر 38 نفر شدند و بعداً 4 نفر دیگر جلسه را ترک کردند که تعداد افراد حاضر به 34 نفر رسید. بنابراین مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش باطل و باطل شد و انتخابات باطل شد.

پس از لغو انتخابات، سایر اعضای مجمع با پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان به شدت درگیر شدند و همه احساس کردند که حق عزیزی پور ضایع شده است.پولادگر در پاسخ به انتقادات نمایندگان مجمع مدعی شد که ثبت نام عزیزی پور نیز رد شده و وزارتخانه مغرضانه بوده است.

پولادگر همچنین گفت: اعضای مجمع به دلیل اینکه نماینده اسکواش استان خود هستند حق خروج از مجمع را ندارند. این راه درستی نیست، باید می ماندند و رای سفید می دادند. ما طبق قانون اساسی 15 روز به مجلس انتخابات فرصت تنفس می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید