اعطای تسهیلات به فعالان صنعتگر استان زنجان محدودیتی ندارد


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855988

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان:

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه با تبصره 18 7 میلیارد تن اعتبار به این اداره کل اعطا شده است، گفت: محدودیتی برای اعطای تسهیلات به فعالان صنایع دستی استان زنجان وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر ارجمند در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تسهیلاتی را در اختیار فعالان صنایع دستی در حوزه های مختلف قرار می دهد، اظهار کرد: صنایع دستی تامین شد به طوری که سال گذشته 176 نفر ایمن شدند. با وام مشاغل خانگی

وی با اشاره به اینکه سال گذشته به 255 صنعتگر از تبصره 18 تسهیلات اعطا شد، افزود: امسال تاکنون 127 نفر از این محل تجهیزات دریافت کرده اند که پرونده 211 نفر در دست اقدام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: خوشبختانه اعتباری که در تبصره 18 به این اداره کل و اداره صنایع دستی داده شده حدود 7 میلیارد تن برای بازپرداخت است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به نوع تسهیلات تسهیلات در نظر گرفته شده و سقف خاصی برای تسهیلات در نظر گرفته نشده است، تصریح کرد: در استان محدودیتی برای اعطای تسهیلات برای طرح های صنایع دستی وجود ندارد. اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی حداقل ظرف یک هفته کارهای لازم را انجام می دهد و در بانک معرفی می کند و ممکن است تاخیری در بانک ایجاد شود.

ارجمند خاطرنشان کرد: فعالان صنایع دستی می توانند برای دریافت تسهیلات طرح خود را به ادارات شهری محلی مراجعه کنند تا پس از بررسی تایید بودن، اقدامات بعدی برای ارائه به بانک انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید