اعطای وام 2 میلیارد تنی فولاد برای خراسان جنوبی/ برای واردات خودروهای سنگین از مرز ماهیرود باید مجوز صادر شود.


ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842763

کنات با بیان اینکه می‌خواهم اعتبار بیشتری به خراسان جنوبی بدهم، گفت: حداقل یک هزار و حداکثر دو هزار میلیارد تن اعتبار باید به کل اعتبار سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی اضافه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، جواد کنات استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه که با حضور سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در سال 1385، 1387 به ثمر رسید.

وی افزود: در این سفر وام برای 19 دستگاه با 81 پروژه در نظر گرفته شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: حاصل این سفر 48 تصمیم محتوایی از 10 دستگاه اجرایی است.

قناعت گفت: در این سفر تقریبا تمامی ردیف های تعیین شده در قانون بودجه کشور به استان اختصاص می یابد.

وی گفت: وام از محل وام متوازن، تمرکز، وام تملک ملی، وام تملک استانی و از محل وام تملک نفت توزیع می شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در ماه های نخست سفر رئیس جمهور به استان ستاد تصویب سفر تشکیل شد و اکنون شاهد جذب حدود 6 هزار میلیارد تن وام توسعه سفر هستیم که حدود هزار میلیارد تن آن توزیع می شود. به استان در 9 مرحله.

کنات گفت: حدود یک ششم اعتبارات این سفر به استان اختصاص یافته است.

وی افزود: با توجه به اینکه رئیس جمهور نگاه ویژه ای به مناطق فقیرنشین دارد و آقای مرتضوی نیز اهتمام ویژه ای به خراسان جنوبی دارد، امروز با حضور نماینده ولی فقیه استان چندین درخواست از معاون اجرایی رئیس جمهور دارم. “

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سفر آیت الله رئیسی برکات خوبی برای استان بود، گفت: خراسان. “

قناعت افزود: وام ها خوب بود، اما وقتی مصوبات سفر به خراسان جنوبی را نسبت به استان های دیگر مقایسه می کنیم، می بینیم که جای وام بیشتر برای خراسان جنوبی وجود دارد.

وی افزود: خدای ناکرده در سفر امروز شاهد برکاتی در زمینه جذب اعتبار و توزیع اعتبار خواهیم بود.


درخواست رضایت از مرتضوی

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه وام های بیشتری برای خراسان جنوبی درخواست شده است، گفت: حداقل یک هزار و حداکثر دو هزار میلیارد تن اعتبار باید به کل اعتبار سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی اضافه شود.

قناعت اضافه کرد: شهرستان زیرکوه یکی از شهرستان های محرومی است که مرکز شهرستان در آن بیمارستان بیمارستان ندارد، لذا نیازمند نگاه ویژه برای احداث بیمارستان 32 تختخوابی زیرکوه هستیم.

وی گفت: شهرستان نبندان یکی دیگر از شهرستان های محروم است که مقام معظم رهبری به این شهرستان سفر کرده و خواستار توجه ویژه به آن شده اند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: حداقل در 6 ماه گذشته سرمایه گذار به این شهرستان آورده ایم اما به دلیل اینکه این شهرستان از نظر تامین برق ضعیف است و در انتهای خط قرار دارد یکی از مشکلات سرمایه گذاران این است که تامین برق. در نظر گرفته شده است.

قنات به راه آهن بیرجند – قاین – یونسی اشاره کرد و تاکید کرد: در این راستا چندین بار با بانک های موجود که 6 بانک هستند صحبت کرده ایم و هر بار از یک کرانه خارج شده است. در حال حاضر منتظر همکاری بانک ملی هستیم.

وی افزود: یکی از موضوعات کلیدی استان، تقاضای آب از دریای عمان به خراسان جنوبی است. پیدا کردن.

استاندار خراسان جنوبی به مجوز شورای دولت برای واردات خودروهای سنگین در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: در بحث واردات خودروهای سنگین از شورای دولت نیز درخواست شد تا مجوز واردات خودروهای سنگین و سنگین صادر شود. کمک مالی خودروهای سبک به خراسان جنوبی از مرز ماهیرود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید