اعطای 103 تریلیون تن اعتبار برای ایجاد اشتغال


ساعت: 13:39
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816758

عبدالملکی گفت: 103 هزار میلیارد تن وام برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی افزود: برای سال آینده روی یک میلیون فرصت شغلی تمرکز کرده ایم، پراکندگی استان ها مشخص شده که به استانداران ابلاغ شده است و در قانون بودجه منابع خوبی در تبصره های 16 و 18 درج شده است که این اهداف در نظر گرفته شده است. و امید است محقق شود.

وی افزود: تمام منابع درج شده در قانون بودجه استخدامی کشور در قالب اکوسیستم اشتغال به کار می رود که در تبصره 16 103 هزار میلیارد تن برای اشتغال به صورت وام است و تبصره 18 خوب است. به شورای اشتغال و بخشی به استان ها واگذار می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این کارخانه در مدت 30 سال تکمیل شد و ظرفیت تولید 6000 تن شیرخشک و خامه و ظرفیت 800 تن شیر خام را دارد که می تواند در تکمیل زنجیره لبنیات موثر باشد. در منطقه.

عبدالملکی گفت: این واحد تولیدی باعث تامین شیر کشاورزان می شود و مزارع صنعتی راه اندازی می شود.

وی گفت: در وزارتخانه در زمینه حمایت از تولید امسال اقداماتی انجام شده و با توزیع 74 هزار شغل خانگی در مشاغل خانگی در ماه گذشته موضوع مجوزها را به طور کامل حل کرده ایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سرمایه گذاری ها در سال آینده توسعه می یابد که در اولویت مناطق پسماند است. همچنین قانون بودجه سال آینده منابع خوبی را تصویب کرده و امیدواریم سال آینده برای تولید و اشتغال کشور خوب باشد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید