اعطای 20 میلیارد تن اعتبار برای تکمیل مرکز توانبخشی لرستان

ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800246

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه مراکز توانبخشی، ورزشی و فرهنگی تکمیل شده است، گفت: 20 میلیارد تن برای تکمیل مرکز توانبخشی لرستان اختصاص یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی ظهر امروز پس از بازدید از مرکز توانبخشی، فرهنگی و ورزشی بنیاد شهید لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مراکز برای ارائه خدمات در بخش های مختلف راه اندازی شده اند اما هنوز تکمیل نشده اند، ضمن اینکه این مراکز توانبخشی باید در اختیار ایثارگران قرار گیرد. ارائه خدمات.

وی افزود: برخی از برنامه ها و پروژه های ارائه خدمات برای خدمت رسانی به جامعه هدف در دستور کار قرار دارد که از جمله آنها می توان به مراکز توانبخشی مجتمع اشاره کرد که ما موظف به تکمیل و تکمیل این مراکز هستیم.

رئیس بنیاد شهید کشور بیان کرد: در سفرهای استانی منابع خوبی برای تکمیل این پروژه ها از جمله لرستان که بررسی کردیم چقدر نیاز دارد و 20 میلیارد تن اعتبار برای به نتیجه رسیدن این پروژه تصویب شد.

قاضی زاده هاشمی گفت: مراکز توانبخشی، فرهنگی و ورزشی در مراکز استان ها در نظر گرفته شده است که استفاده از این ظرفیت در اولویت جامعه است و در صورت وجود مازاد در اختیار سایر شهروندان قرار می گیرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید