اعلام آمادگی 40 گروه عمرانی برای بازسازی مناطق زلزله زده

ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785129

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 40 گروه عمرانی از استان چهارمحال و بختیاری برای بازسازی مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری امروز در نشست خبری گفت:

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر واکسیناسیون های مردم در این استان انجام شده است، تعداد مراکز واکسیناسیون در این استان افزایش نخواهد یافت.

اکبری با اشاره به اینکه در هفته جاری 400 بسته معیشتی از سوی تاج در بین نیازمندان و مجروحان توزیع می شود، گفت: از ابتدای تاج، 3 میلیارد و 500 میلیون کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و به شهرستان ها تحویل شده است. “

وی گفت: 40 گروه مهندسی ساختمان در این استان برای بازسازی و ساخت و ساز مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کرده اند که برای ساخت و ساز باید مردم به کمک سپاه و بسیج بیایند. بسیج محدودیت ساختمانی ندارد.

اکبری خاطرنشان کرد: 6 ساختمان در محور مرکزی کوهرنگ توسط افراد سازنده تحویل سپاه و تحویل افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد شد.

وی با تاکید بر اینکه 600 خانه در این استان نیازمند بازسازی است، گفت: مردم استان ما همواره در خط مقدم کمک رسانی به آسیب دیدگان بوده اند و امروز نیز خود نیازمند کمک هستند.

اکبری گفت: بیکاری در استان بالاست، امروز باید در حوزه اقتصادی کار کند و کمک بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید