اعلام اسامی بازیکنان تیم فوتبال زیر 23 سال برای بازی دوستانه با عراق


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839517

لیست نهایی تیم فوتبال امید ایران برای حضور در اردوی عراق و حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در ازبکستان اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی مهدویکیا، سرمربی تیم امید ایران اسامی نهایی بازیکنان این تیم را برای حضور در اردوی عراق و حضور در مسابقات زیر 23 سال آسیا اعلام کرد. مسابقات قهرمانی در ازبکستان به شرح زیر است: :رد:

علیرضا رضایی، امیرعلی صادقی، سینا ساعدی فر (استقلال تهران)

یاسین سلمانی، آریا یوسفی (سپاهان)

علیرضا باویه، محمد امین حزباوی (فولاد خوزستان)

عرفان شهریاری حلجی، سامان فلا ورنامی (پیکان تهران)

میلاد کر، محمدحسین اسلامی، محمد هدابندهلو (ذوب آهن اصفهان)

پیام پارسا، احمد شریعت زاده، محمدحسین زواری (صنعت نفت آبادان)

محمد گوربانی (نساجی قائمشهر)

محمدمهدی احمدی، مهدی هاشم نژاد (نفت مسجدسلیمان)

امیر جعفری سیگلانی (شهرهدی)

علی جواد کلمرزی ثابت (فوتبالیست هلندی)

یادبود رستمی (پوگون لهستان)

بلال ارازی، علی پیلارم (پارس جنوبی جم)

علیرضا هدی (سایپا)

بازیکنان مذکور باید تا ظهر فردا (چهارشنبه 28 اردیبهشت) در مرکز تیم های ملی برای قبولی در آزمون تاج و پذیرش در هتل خود را به کادر فنی و مدیریت تیم ملی زیر 23 سال معرفی کنند.

اردوی تیم ملی زیر 23 سال از فردا 29 اردیبهشت ماه آغاز می شود و این تیم تا 31 اردیبهشت ماه در تهران خواهد بود و طبق آخرین هماهنگی فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال عراق، به مدت یک هفته به بغداد می رود و این تیم را ترک خواهد کرد. از بغداد به تاشکند، ازبکستان، در تاریخ 7 ژوئن، پس از انجام دو بازی دوستانه (که در حال حاضر در روزهای 3 و 6 ژوئن به عنوان بازی دوستانه برنامه ریزی شده است) با تیم ملی زیر 23 سال عراق.

مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا از 21 خرداد در ازبکستان آغاز می شود و تیم ملی زیر 23 سال ایران در گروه ازبکستان، قطر و ترکمنستان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید