اعلام برنامه هفته سوم تا پنجم مسابقات لیگ برتر تکواندو / تقسیم وظایف 3 تیم صعود کننده از گروه 2

ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800586

دیدارهای هفته سوم تا پنجم (آخر) مرحله اول رقابت های گروه دوم لیگ برتر تکواندو روز دوشنبه 26 دی ماه در فدراسیون تکواندو برگزار می شود تا سه تیم راه یافته به مسابقات مشخص شوند. برای مرحله نهایی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، دیدارهای هفته سوم تا پنجم (آخر) مرحله اول رقابت های گروه دوم بیستمین دوره لیگ برتر تکواندو روز دوشنبه – 26 دی ماه با حضور 6 تیم در گروه فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

شش تیم لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، پاس، معتمد و پارسیان البرز در گروه دوم قرار دارند تا روز دوشنبه برای تعیین سه تیم راه یافته به مرحله نهایی به مصاف هم بروند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، تیم پاس در هفته سوم رقابت های گروه دوم با لوازم خانگی کن مبارزه می کند; پالایش نفت آبادان به مصاف تکواندوکاران صنعت مس کرمان می رود و آخرین دیدار این هفته بین معتمد و پارسیان البرز برگزار می شود.

تکواندوکاران تیم پاس در هفته چهارم به مصاف تیم مورد اعتماد هوگو می روند. پس از آن پالایش نفت آبادان با لوازم خانگی کن مبارزه می کند و در آخرین دیدار این هفته تیم پارسیان البرز به مصاف صنعت مس کرمان می رود.

پاس در اولین بازی هفته پنجم و پایانی به مصاف پالایش نفت آبادان رفت. معتمد در کرمان با صنعت مس روبرو می شود. جلوی پارسیان البرز لوازم کان قرار دارد.

در پایان هفته دوم گروه دوم مسابقات، پالایشگاه آبادان با 6 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. لوازم خانگی کن با 4 امتیاز (6 امتیاز اختلاف) در رده دوم و پاس با 4 امتیاز (4 امتیاز اختلاف) در رده سوم قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید