اعلام جزئیات جدید از فصل دوم “بازی ترکیبی”


ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821021

فیلمنامه نویس و کارگردان «بازی کامپوزیت» با اشاره به جزئیات جدید فصل دوم این سریال، از دو شخصیتی نام برد که حضورشان در فصل آینده قطعی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هوانگ دونگ هیوک در مصاحبه با ددلاین گفت: سونگ گی هونگ که قطعا در فصل دوم حضور دارد و فکر می کنم مرد اصلی در این فصل برمی گردد.

گای هیون با بازی لی جونگ جه، شخصیت اصلی مجموعه ای از بازی های ترکیبی است که از تمام مراحل مرگبار بازی جان سالم به در می برد. آخرین صحنه فصل اول نیز نشان از بازگشت این شخصیت در فصل دوم داشت.

The Undercover Man با بازی لی بیونگ خان نیز شخصیت منفی داستان است که 45 میلیارد بازیکن را کشته و 600000 نفر را به دست آورده است.

اگرچه بازگشت این دو شخصیت در فصل دوم دور از دسترس نبود، اما این برای اولین بار است که این احتمال توسط هوانگ تایید می شود.

هوانگ چند هفته پیش در مصاحبه ای با ددلاین از بازگشت احتمالی هیون جونگ، شصت و هفتمین بازیگری که به دنبال پناهندگی در کره شمالی بود، خبر داد. در فصل دوم این بازیگر نقش خواهر دوقلوی بازیکنی را بازی می کند که فصل گذشته جان خود را از دست داد.

کارگردان بازی کامپوزیت در ادامه سخنان خود ابراز امیدواری کرد که این پروژه از زمانی که به پربیننده ترین سریال نتفلیکس تبدیل شده توانسته از سد زبانی عبور کند.

هوانگ گفت: “امیدوارم چیزی مانند یک بازی ترکیبی این در را کمی باز کند.” امیدوارم مخاطبان آمریکایی به این سریال فرصت بدهند و آن را با زیرنویس و بدون دوبله تماشا کنند. امیدواریم این فرصت را داشته باشیم.

این کارگردان کره ای در ادامه تاکید کرد که موضوع نابرابری اقتصادی برای همیشه پیام کار او خواهد بود.

هوانگ هفته گذشته در مصاحبه ای با مجله Variety گفت که فیلمنامه فصل دوم هنوز نوشته نشده است و او آن را در ذهن دارد، اما سریال مورد انتظار تا سال 2024 در نتفلیکس منتشر خواهد شد.

کارگردان در حال کار روی پروژه جنجالی دیگری به نام باشگاه سالمندان است که با الهام از رمان اومبرتو اکو که به گفته او خشن تر از کمدی است، کار می کند.

این بازی پیچیده داستان 456 نفر را روایت می کند که همگی دچار مشکل مالی هستند. آنها به چالشی از یک سازمان مرموز دعوت می شوند تا در ازای رقابت در 6 بازی کودکان، 40 میلیون دلار پول نقد جمع آوری کنند. اما با وجود ظاهر فریبنده داستان، خیلی زود مشخص می شود که مجازات باخت در هر بازی مرگ است. کارشناسان این سریال هیجان انگیز را نقدی بر سرمایه داری و تفاوت طبقاتی بین فقیر و غنی می دانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید