اعلام جزییات پخش زنده مراسم وداع با رییس جمهور و همراهانش

حضور مردم در مراسم تشییع و اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران و یارانش به صورت زنده از شبکه های تلویزیونی پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، دوربین های تهران شبکه های ملی در موقعیت های مختلف مراسم ختم و اقامه نماز از مقام معظم رهبری اعلیحضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) بر پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی رئيس جمهور ایران اسلامی، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجهخجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان حادثه سقوط هواپیما را پوشش خواهند داد.

از صبح روز چهارشنبه دوم کرداد در تهران نمازگزاران می توانند وارد شوند دانشگاه تهران از ساعت 5:30 صبح از درهای ورودی منتهی به خیابان قدس، خیابان طالقانی (ضلع شرقی)، بلوار کشاورز، خیابان پورسینا (ضلع شمالی)، خیابان کارگر شمالی و خیابان ادوارد براون (ضلع غربی) حرکت کنید.

رهبر معظم انقلاب در مراسم ساعت 9 صبح دانشگاه تهران بر پیکر شهدا نماز می خوانند و مراسم تشییع نیز از میدان انقلاب تا میدان آزادی خواهد بود.

شبکه های 1، 2، 3، قرآن، 4، تهران و افوک حضور مردم را برای وداع با رئیس جمهور مقتول و همراهانش به صورت زنده پخش می کنند و سایر شبکه ها نیز گوشه هایی از شکوه حضور مردم را به تصویر می کشند.

چارچوب های ماندگار حضور قدردانی مردم روستا با ایجاد دوربین، تجهیزات و نیروهای متخصص مرکز فنی و تولید تلویزیون رسانه ملی در دانشگاه تهران، نواب، میدان الهبانل، خیابان 16 آذر تقاطع، چهارراه بهبودی، چهارراه یادگار امام، دانشگاه شریف، میدان آزادی، از بالای برج آزادی، خودروهای ویژه برای حمل پیکرهای شهدا ارائه می شود.

هم افزایی معاونت سیما با سایر مراکز استانی در به تصویر کشیدن مراسم تشییع مناسب از جمله استان های آذربایجان شرقی و قم تا تشییع پیکر مطهر شهدا در سایر استان ها ادامه خواهد داشت.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها