اعلام زمان اجرای رتبه بندی معلمان از مجلس

اعلام زمان اجرای رتبه بندی معلمان از مجلس

کلیباف گفت: من به بازنشستگان، فرهنگیان، معلمان و مربیان خدا به عنوان مجلس و دولت معتقدم که این افراد آینده کشور را می سازند و نسل آینده را تربیت می کنند و به آنها مهارت می آموزند. آموزش و خودسازی در دست آنهاست و ما وظیفه داریم به این قشر توجه کنیم به همین دلیل آن را اعتبار خوبی برای احقاق حقوق این افراد دانسته ایم.

وی در خصوص رتبه بندی معلمان نیز گفت: از سال گذشته این موضوع را در مجلس پیگیری کردیم. این اتفاق تا 12 سال در دولت ها و مجلس های قبلی بود و فراز و نشیب های زیادی داشت و گاهی معلمان از برخی تصمیمات خوشحال یا ناراحت می شدند، اما با هماهنگی دولت و مجلس تصمیم خوبی برای تحقق آن گرفتیم.

رئیس مجلس گفت: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس نمی توانیم در جریان رسیدگی به لایحه بودجه موضوع دیگری را در دستور کار قرار دهیم اما بر اساس همان قانون اگر مجلس به این موضوع رای دهد، آن را بررسی می کنیم. را می توان در دستور کار قرار داد «ما تصویب کردیم و بعد از 12 سال قانون شد که نشان از توجه زیاد مجلس به معیشت معلمان دارد. البته برای بازنشستگان هم همین بحث را داریم.

وی افزود: رتبه بندی معلمان از نیمه دوم سال 1400 اعمال می شود و بدهی های معوق پرداخت می شود. البته برای ایثارگران، جانبازان و جانبازان اقدامات لازم را برای تامین معیشت آنها انجام داده ایم، البته برای کمیته امداد، سازمان اجتماعی، حاشیه شهرها و صدور سند مالکیت منازل خانواده های حاشیه نشین برای رفع آسیب ها و رفع جرائم. با شهرداری. و سازمان ثبت اسناد و املاک تصمیمات خوبی با مردم گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید