اعلام زمان واریز بایرام مستمری بگیران و مستمری بگیران

اعلام زمان واریز بایرام مستمری بگیران و مستمری بگیران

معاون بیمه تامین اجتماعی با بیان اینکه اقدامات لازم برای پرداخت بایرامی انجام شده است، گفت: به محض دریافت مصوبه هیات وزیران در اسرع وقت حقوق مستمری بگیران را پرداخت می کنیم. حدس می‌زنم تا پایان فوریه این اتفاق بیفتد؛ ما آماده هستیم تا زمانی که تصمیم بگیریم هزینه را پرداخت کنیم.

مهرداد قریب در خصوص جزئیات واریز عیدی مستمری بگیران و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: میزان عیدی هر ساله در قالب مصوبه دولت تعیین و توسط سازمان تامین اجتماعی اعمال می شود.

وی افزود: هیچ پیشنهادی از سوی تامین اجتماعی وجود ندارد، اما اندازه تعطیلی مربوط به عموم مردم است و برای شاغلان، بازنشستگان و بازنشستگان از همه صندوق ها به طور مساوی تعیین می شود.

معاون تامین اجتماعی با بیان اینکه اقدامات لازم برای پرداخت ایام تعطیلات انجام شده است، گفت: به محض دریافت مصوبه هیات وزیران در اسرع وقت حقوق بازنشستگان را پرداخت خواهیم کرد. «حدس می‌زنم تا پایان فوریه این اتفاق بیفتد؛ ما آماده‌ایم تا زمانی که تصمیم بگیریم هزینه را پرداخت کنیم.

قریب درباره رونویسی الکترونیک نیز گفت: در زمینه رونویسی الکترونیک پیشرفت خوبی داشته ایم. دفترچه های بیمه حذف شده و ما دفتری صادر نمی کنیم. واجد شرایط بودن به صورت الکترونیکی انجام می شود. در گذشته سالانه حدود 25 میلیون بروشور جدید صادر می کردیم که کاملا حذف شد.

دیدگاهتان را بنویسید