اعلام ممنوعیت تردد در جاده های شمالی در روزهای پایانی هفته


ساعت: 09:58
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834784

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور ناجا به تشریح محدودیت های ترافیکی منتهی به شمال کشور در پایان هفته پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ احمد شیرانی درباره محدودیت های تردد به سمت شمال گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز 7 اردیبهشت لغایت 6 صبح روز شنبه 20 اردیبهشت از محورهای کرج – چالوس – هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: البته تردد موتورسیکلت های نیروی انتظامی و تیم های امدادی برای انجام ماموریت های لازم در مسیر تردد مجاز بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور ناجا در خصوص محدودیت های اعمال شده در محور کرج – چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در این محور ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 9 اردیبهشت ماه از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

شیرانی ادامه داد: محور هراز همچنان از ساعت 12 تا 24 امروز تردد کلیه تریلرها از محور هراز و همچنین تردد کلیه کامیون ها و مینی بوس ها به استثنای حاملان سوخت و مواد فاسدشدنی و همچنین از ساعت 6 ممنوع است. تا ساعت 24 روز پنجشنبه و جمعه آینده در این محور ممنوع است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نایا، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه 9 اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل و از ساعت 16 الی 22 ممنوع است. : ساعت 00 همان روز در صورت اعلام کارکنان مستقر در محل، روده (منطقه پیرامونی) یک طرفه می شود.

وی افزود: اعمال این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت جاده ها با موافقت با اعمال محدودیت لغو می شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید