اعمال محدودیت های عروق کرونر در خوزستان / فرآیندهای آموزشی در کلیه غیبت ها ارائه می شود


ساعت: 10:26
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805626

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت تاج و تخت خوزستان اعلام کرد؛

ولی الله حیاتی از اعمال محدودیت های جدید کرونری در استان خبر داد و گفت: فرآیندهای آموزشی در تمامی مقاطع مدارس، حوزه های علمیه و دانشگاه ها به صورت نیمه وقت ارائه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، ولی الله حیاتی فرمانده ستاد پایش و عملیات مبارزه با کرونا امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا با اشاره به محدودیت‌های جدید کرونا در شهرستان‌های استان بر اساس رنگ‌آمیزی کرونا گفت: آبادان و ایذه در این حوزه قرار دارند. حالت نارنجی تاج

وی با اشاره به محدودیت در شهرهای قرمز و نارنجی تصریح کرد: به مدت یک هفته کلیه مراحل آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی، حوزه های علمیه و تمامی مقاطع دانشگاهی (به جز مقاطع تحصیلات تکمیلی) به صورت نیمه وقت ارائه می شود.

فرمانده معظم کل قوا گفت: مردم پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات را جدی بگیرند و نوبت سوم واکسن خود را در اسرع وقت مصرف کنند.

وی با تاکید بر اینکه مراکز واکسیناسیون آماده ارائه خدمات هستند، گفت: از کسانی که جزء واکسن تاخیری هستند تقاضا داریم در اسرع وقت به مراکز واکسیناسیون مراجعه و نوبت دوم خود را دریافت کنند.

حیاتی ادامه داد: از تمامی اقشار و فعالیت‌هایی که با مردم سروکار دارند می‌خواهیم به تعهدات خود در طرح اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونر عمل کنند و هرگونه تخلف از آن تخلفی است که با متخلفان تخلف می‌کند. “

وی یادآور شد: مؤسسات خدماتی باید دو دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند، سالن ها بر اساس رنگ تاج و ظرفیت مشخص کار کنند.

وی در پایان تاکید کرد: کارکنان ادارات باید دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده باشند در غیر این صورت مجاز به حضور در محل کار نیستند و تخلفات اداری رسیدگی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید