اغتشاشگران خودروی دانش آموزی را در یاسوج به آتش کشیدند/ این دانش آموز لباس شخصی به تن داشت و به طور تصادفی به آنجا ختم شد.

اغتشاشگران خودروی دانش آموزی را در یاسوج به آتش کشیدند/ این دانش آموز لباس شخصی به تن داشت و به طور تصادفی به آنجا ختم شد.

ایرنا به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد: برخی از جوانان اغتشاشگر ضمن پرتاب سنگ به سوی نیروهای پلیس و خودروهای آنان، مواد محترقه نیز پرتاب کردند که به طور تصادفی به خودروی دانش آموزی که در آنجا پارک شده بود برخورد کرد و آتش گرفت.

یک منبع آگاه امنیتی در استان کهگیلویه و بویار احمد گفت: شورشیان خودروی یک دانش آموز را در یاسوج به آتش کشیدند.

این منبع آگاه شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 20 نفر از جوانان که ظاهراً سازماندهی شده بودند، عصر امروز (چهارشنبه) از خیابان امام حسین (ع) منطقه اکبرآباد یاسوج به سمت میدان آریوبرزن آمدند و شعارهای تخریبی سر دادند. به سمت خودروهای پلیس که در گوشه میدان پارک شده بودند، سنگ پرتاب کردند و کوکتل مولوتف پرتاب کردند.

وی گفت: این جوان اغتشاشگر ضمن سنگ اندازی به سمت نیروی انتظامی و خودروهایشان، اقدام به پرتاب مواد محترقه نیز کردند که به طور تصادفی با خودروی دانش آموزی که در محل پارک شده بود برخورد کرد و آتش گرفت.

به گفته این منبع امنیتی، دانش آموزی که خودرویش دچار حریق شده بود، لباس شخصی به تن داشت و به طور تصادفی در آنجا حضور داشت.

دیدگاهتان را بنویسید