افتتاحیه برنامه توسعه انقلابی والیبال در نشست سالانه هیئت مدیره فدراسیون جهانی

ساعت: 18:17
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779757

فدراسیون جهانی والیبال گفت: با ایجاد تیم‌های ملی قوی‌تر می‌توانیم نسل‌های جدید بازیکنان و هواداران را تشویق کنیم تا در ورزش محبوب والیبال شرکت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه هیئت مدیره فدراسیون جهانی در تاریخ 12 آبان در مقر فدراسیون والیبال در لوزان سوئیس به صورت ترکیبی به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد. شرکت کرد.

در ابتدای این نشست دکتر آری گراسا بر اهمیت همکاری تیمی برای گسترش و تقویت والیبال در سراسر جهان تاکید کرد.

وی گفت: با کار خانوادگی می توانیم میراثی ماندگار برای والیبال بسازیم. همانطور که بارها به شما گفته ام، ما باید پول را از ورزش به ورزش دوباره سرمایه گذاری کنیم. به همین دلیل در طول کنگره توانمندسازی والیبال را شروع کردیم.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال گفت: توانمندسازی والیبال یک برنامه توسعه انقلابی است که در آن از تیم های ملی، ورزشکاران و فدراسیون های ملی برای رسیدن به اهداف و حداکثر ظرفیت حمایت می کنیم. ما می توانیم تعداد و سطح تیم های ملی را در مسابقات اصلی خود افزایش دهیم و این ارتباط باعث رشد والیبال در جهان و محبوبیت آن بیشتر از همیشه خواهد شد.

گراسا گفت: از طریق توسعه ورزش و ایجاد کشورهای قوی‌تر والیبال، کل خانواده والیبال قوی‌تر خواهند شد. با ایجاد تیم‌های ملی قوی‌تر می‌توانیم نسل‌های جدید بازیکنان و هواداران را تشویق کنیم تا در ورزش محبوب والیبال شرکت کنند.»

پس از این جلسه تمامی رویدادهای سال 2021 توسط اعضای هیات مدیره بررسی و گزارش کمیته های مختلف فدراسیون جهانی و پنج قاره ارائه شد.

همچنین نحوه رویدادهای سال 2022 به ویژه جام جهانی مردان و لیگ ملت های والیبال نیز تشریح و بحث شد.

دیدارهای جداگانه با آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال، فابیو آزودو، مدیرکل فدراسیون جهانی و آلیس، مسئول رویدادهای FIVB از جمله جلسات مهم داوری در حاشیه اجلاس سالانه فدراسیون جهانی والیبال بود. لوزان.

وی همچنین با یکی از اعضای آفریقایی فدراسیون جهانی برای تقویت همکاری های دو کشور برای برگزاری اردوهای مشترک با کشور مسلمان مراکش به ویژه در بخش بانوان و دیدار با نماینده کنفدراسیون والیبال آمریکای جنوبی برای کمک و همکاری در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان برای مردان برزیل یکی دیگر از بازی های مهم داوری در حاشیه این مسابقه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید