افتتاحیه “وکیل فوریت های پزشکی” در قزوین


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891968

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین اعلام کرد؛

سیدمحمد حسینی گفت: برای حمایت فوری از اقشار آسیب پذیر از جمله زنان و کودکان در معرض خطر، «طرح فوریت وکلا» در کانون وکلای دادگستری استان قزوین راه اندازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسینی رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار داشت: برای تحقق اهداف و برنامه های قانونی، صیانت از حق دفاع از ملت به عنوان یکی از مصادیق مهم قانون اساسی است. و برای مشارکت در تحلیل حقوقی روند قانونگذاری در حوزه وکالت به منظور بررسی اثرات طرح های پیشنهادی مجلس بر ساختار حقوقی کشور، طرح «فوریت وکالت» برای حمایت فوری از اقشار آسیب پذیر از جمله زنان و کودکان در معرض خطر در کانون وکلای دادگستری استان قزوین افتتاح می شود.

6a244f01 a6f4 4c6b a383 ba27b9919688 خبر خاکستری



وی افزود: بر اساس اطلاعیه روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان قزوین، «فوریت وکالت» به منظور پیشگیری از خشونت اجتماعی در خانواده ها و کودک آزاری راه اندازی می شود تا افراد با تسلط بر امور حقوقی مرتکب اشتباه نشوند. عمدتاً مشاهده می شود که افراد به دلیل عدم آگاهی از مسائل حقوقی نتوانستند اسناد و مدارک را حفظ کنند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین گفت: مراسم افتتاحیه این طرح روز پنجشنبه سوم شهریور 1401 با حضور حجت الاسلام والمسلمین غضنفر آبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. ضابطان قوه قضائیه و قانون استان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید