افتتاح ناقص پروژه فاضلاب ابهر منجر به بسته شدن خط اعتباری آن شد/ قرارداد فاضلاب شهر ابهر به شرکت فولاد واگذار شد.


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892950

فرماندار ابهر با بیان اینکه در گذشته 30 درصد شبکه فاضلاب شهری ابهر اجرا شده، 30 درصد شبکه تکمیل شده و مابقی این پروژه هیچ اقدامی نشده اما افتتاح شده است، گفت: : این گشایش به دلیل نقص پروژه منجر به بسته شدن خط اعتباری شد و نتوانستیم دوباره برای آن اعتبار جذب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه در شهرستان ابهر صنایع بزرگی مانند فولاد وجود دارد که وابستگی زیادی به مصرف آب دارند، گفت: برداشت بی رویه آب از آب های زیرزمینی باعث افت شدید سطح ایستابی در این شهرستان شده و مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کرده است. منطقه..

وی با بیان اینکه در گذشته به برخی شرکت های فولادی مجوز استفاده از آب های زیرزمینی داده شد تا این شرکت ها در ساخت سیستم فاضلاب کمک کنند اما این اتفاق نیفتاد، افزود: در حال حاضر با یکی از شرکت های فولادی در ابهر به مبلغ 320 میلیارد. تومان قرارداد احداث شبکه فاضلاب شهر ابهر منعقد شد.

فرماندار ابهر گفت: در صورت تمایل سایر شرکت ها برای فاضلاب موجود محدودیتی وجود نخواهد داشت اما این طرح از اول مهرماه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در گذشته 30 درصد فاضلاب شهر تکمیل شده، 30 درصد شبکه تکمیل شده و 30 درصد کار اصلا انجام نشده اما کشف شده است. و ما نمی توانیم دوباره برای آن اعتبار کسب کنیم.

ذوالقدر تصریح کرد: اگر شرکت فولاد قرارداد ساخت شبکه فاضلاب ابهر را نداشت، تا سال ها امکان تحقق شبکه فاضلاب ابهر وجود نداشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید