افتتاح پروژه “حیاط پویا” در دبستان فرهنگیان شیروان


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819474

مراسم نمادین زنگ بازگشایی مدارس و افتتاح حیاط پویا با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در دبستان دخترانه فرهنگیان (دوره اول) شیروان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر اترک از شیروان، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این مراسم با بیان اینکه مدارس بدون حضور دانش آموزان تمیز نمی شود، گفت: آموزش و پرورش با حضور دانش آموزان و دانش آموزان، مدارس را تمیز نمی کند. مشخص شد ایشان نمی توانند شرایط تمرینات حضوری را به صورت کیفی رعایت کنند لذا امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی بتوانیم سال تحصیلی 1401 را شخصا در مهرماه سپری کنیم.

عصمت بدخشان با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط تمامی دانش آموزان و معلمان، آموزش و پرورش خراسان شمالی را به عنوان تولید کننده محتوا از برنامه درسی پایه دوم ابتدایی در فضایی شاد در ایام تاج و تخت اعلام کرد.

وی در خصوص افتتاح حیاط پویا در مدارس ابتدایی گفت: ایجاد و راه اندازی حیاط پویا در مدارس در راستای اجرای تمامی حوزه های آموزشی برای همه دانش آموزان است و امیدوارم عزیزان همراهان خوبی برای آموزش و پرورش باشید. “

امام جمعه شهرستان شیروان نیز با استقبال از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و از سرگیری فعالیت مدارس گفت: ماه مبارک رمضان ماه انس و دوستی با خداست.

حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی افزود: هر طلبه ای که خوب درس بخواند و با خدا دوستی کند انسان بسیار خوبی برای خود، خانواده و جامعه خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان با خیر مقدم و تبریک آغاز ماه مبارک رمضان و اولین روز فعالیت مدارس در بهار سال 1401 گفت: امروز حضور شما دانش آموزان عزیز مملو از خیر و برکت و خیر و برکت است. شادی.”

فرامرز شجاعی افزود: هوای بهاری بسیار خوب و معتدل است به طوری که پنجره های همه اقشار باز است و همه باید مراقب مشکلات بهداشتی، استفاده از ماسک، شستن دست ها و فاصله گرفتن باشیم.

وی گفت: امیدواریم با بازگشایی مدارس و حضور کلاس ها، مژده، شادی بخش و نشاط آور در تمامی بخش های علمی، فرهنگی و مذهبی با حضور پر برکت شما عزیزان در شهرستان شیروان اتفاق بیفتد.

در این مراسم سید وحید میرزا محمدزاده معاون استاندار، موسی رضا کرادمند رئیس هیئت دولت نماینده مجلس شورای اسلامی، سوگری نوری معاون آموزش ابتدایی، مظفر نادری معاون آموزش متوسطه، حسین رئیس حراست، رضا خسروی رئیس روابط عمومی، مهدی پارسای رئیس دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان، اعضای هیئت امنا و انجمن اولیا و مربیان مدرسه دخترانه هیئت فرهنگیان (دوره اول) و .. حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید