افتخار ایرانیان عشق به خاندان پیامبر (ص) است.


ساعت: 12:34
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887639

دبیر شورای نگهبان گفت: مایه مباهات ما ایرانیان این است که اهل بیت علیهم السلام را دوست داریم و دلمان سرشار از عشق به اهل بیت پیامبر (ص) است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه 21 مرداد 1401) در جلسه این شورا با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، گفت: غم و اندوه امام حسین (ع) ع) هرگز پیر نمی شود. خدایا دست ما را در دنیا و آخرت از دامان اهل بیت نبر و توفیق ادامه راهشان را در دنیا عنایت فرماید.

وی ادامه داد: در روایت است هر که اهل بیت را دوست بدارد خدا را دوست دارد و هر که آنها را دشمن بداند دشمن خداست.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه مایه مباهات ما ایرانیان این است که عاشق اهل بیت علیهم السلام هستیم و دلمان سرشار از محبت اهل بیت پیامبر(ص) است، تصریح کرد: ما عاشق اهل بیت علیهم السلام هستیم. امیدوارم اهل بیت در دنیا و آخرت دست ما را بگیرند و عاقبت ما به شهادت ختم شود.

آیت الله جنتی ایران را سرزمین علوی، فاطمی، حسنی، حسینی و مهدوی خواند و گفت: خداوند پدران ما را بیامرزد که این میراث (در راه اهل بیت علیهم السلام) را برای ما به جا گذاشتند، امیدواریم. که برای این نعمت ارزش قائل شویم و راه درست را طی کنیم.

وی در خاتمه با بیان اینکه باید در کنار تشکر زبانی از اهل بیت(ع) به صورت عملی در این مسیر حرکت کنیم، گفت: سلام بر چشمانی که در این 2 ماه برای اباعبدالله الحسین گریه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید