افت سرعت اینترنت همراه و ثابت ایران در رتبه بندی جهانی اسپیدتست

افت سرعت اینترنت همراه و ثابت ایران در رتبه بندی جهانی اسپیدتست

روز جدید بر اساس این آمار، اینترنت موبایل ایران در حال حاضر سریعتر از لائوس و بوسنی و هرزگوین و کندتر از پاپوآ گینه نو و کوزوو است.

بر اساس آخرین رتبه‌بندی سایت معتبر اسپیدتست، سرعت اینترنت همراه در ایران در ششمین ماه سال جاری (تا اواسط تیرماه 1401) نسبت به ماه قبل از آن به 72 کشور از 139 کشور رسیده است و سرعت اینترنت ثابت در ایران نیز در همین بازه زمانی با چهار پله سقوط به 145 از 182 کشور مورد بررسی رسیده است.

آخرین گزارش ارائه شده توسط سایت معتبر Speedtest نشان می دهد که میانگین سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران 27.17 مگابیت بر ثانیه و متوسط ​​سرعت آپلود اینترنت موبایل در ایران 9.65 مگابیت بر ثانیه و تاخیر 30 میلی ثانیه است که ایران را بر اساس سرعت اینترنت رتبه بندی می کند. موبایل با یک رتبه نزول به 72 کشور از 139 کشور تحت پوشش سایت Speedtest رسیده است.افت سرعت اینترنت همراه و ثابت ایران در رده بندی Speedtest جهان

این در حالی است که در اردیبهشت ماه سال جاری میانگین سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران 26.10 مگابیت بر ثانیه و متوسط ​​سرعت آپلود اینترنت موبایل 9.59 مگابیت بر ثانیه و تأخیر 31 میلی ثانیه بوده است که ایران را در رتبه 71 از بین قرار داده است. 141 کشور .

بر اساس این آمار، اینترنت موبایل ایران در حال حاضر سریعتر از لائوس و بوسنی و هرزگوین و کندتر از پاپوآ گینه نو و کوزوو است.افت سرعت اینترنت همراه و ثابت ایران در رده بندی Speedtest جهان

در حوزه اینترنت ثابت متوسط ​​سرعت دانلود در ایران 10.23 مگابیت بر ثانیه و متوسط ​​سرعت آپلود 1.61 مگابیت بر ثانیه و تاخیر 29 میلی ثانیه است که رتبه ایران را در بین 182 کشور به 145 کاهش می دهد.

این در حالی است که در اردیبهشت 1391 در حوزه اینترنت ثابت، متوسط ​​سرعت دانلود در ایران 10.34 مگابیت بر ثانیه و متوسط ​​سرعت آپلود 1.65 مگابیت بر ثانیه و تاخیر 29 میلی ثانیه بوده و ایران در بین 182 کشور در رتبه 141 قرار گرفته است.

همچنین بر اساس این آمار، اینترنت ثابت ایران در حال حاضر سریعتر از اوگاندا و پاپوآ گینه نو و کندتر از نیجریه و تانزانیا است.افت سرعت اینترنت همراه و ثابت ایران در رده بندی Speedtest جهان

دیدگاهتان را بنویسید