افرادی که واکسینه نشوند طبق طرح کنترل هوشمند کرونا جریمه خواهند شد

ساعت: 20:01
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790400

مدیر شبکه و فناوری اطلاعات استان قزوین:

حامد فتوحی گفت: بر اساس سامانه جدید کنترل هوشمند کرونا، افرادی که واکسینه نشده اند به محض ورود به شهرها و استان های نارنجی و قرمز جریمه می شوند و بر این اساس جریمه اعمال می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد فتوحی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی با اشاره به اجرای طرح کلی حکمرانی هوشمند کرونا، گفت: این طرح از روز گذشته در کشور آغاز شد و اتحادیه ها موظف شدند از طریق این کد کد CR برای اعلام وضعیت سلامت خود در اتحادیه دریافت کنند. مردم می توانند از این واحدها استفاده کنند. .

وی با اشاره به بازرسی های جدید افزود: در سامانه جدید کنترل هوشمند کرونا، افرادی که واکسینه نشده اند به محض ورود به شهرها و استان های نارنجی و قرمز جریمه می شوند و بر این اساس جریمه اعمال می شود.

سامانه طرح مدیریت هوشمند به ادارات حمل و نقل تاکسی های بین شهری، تلفنی و اینترنتی و اصناف متصل است که اطلاعات اولیه را در سامانه مربوطه ثبت و کد QR را برای رفع مشکلات موجود در آن دریافت می کنند.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه استان قزوین گفت: برای اجرای طرح حکمرانی هوشمند کرونا، محدودیت ها شخصی نیست، بلکه به صورت هوشمند در شهرها کنترل می شود.

فتوحی گفت: سامانه طرح مدیریت هوشمند کرونا به طور مداوم توسط دانشگاه علوم پزشکی، راهور، اتاق اصناف و سازمان صمت در حال بررسی است و توسط مجری فعال در تهران زیر نظر علم و فناوری رئیس جمهور حذف می شود.

وی در پایان یادآور شد: طرح ملی مدیریت تاج وضعیت واکسن و سلامت افرادی را که قصد سفر از نقطه ای به نقطه دیگر را با قطار، هواپیما و اتوبوس دارند مشخص می کند و در صورت مثبت بودن آزمایش تاج برای آنها بلیت صادر می شود. . وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید