افزایش بی سر و صدا قیمت مرغ در یزد

ساعت: 12:50
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786317

بر اساس تحقیقات میدانی انجام شده در مغازه های استان، به نظر می رسد قیمت مرغ در یزد دوباره افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، بر اساس تحقیقات میدانی انجام شده در فروشگاه های استانی به نظر می رسد قیمت مرغ در یزد مجدداً افزایش یافته و به 29 هزار و 600 تن رسیده است.

در شرایطی که اخیرا قیمت مرغ یزد از سوی صمت به 27 هزار و 500 تن افزایش یافته است، به نظر می رسد قیمت مرغ یزد بدون اطلاع دوباره افزایش یافته است که این سوال را به وجود می آورد که آیا گرانی مرغ یزد دوباره قانونی است؟ ?

طبق تحقیقات انجام شده قیمت مرغ در یزد در حال حاضر در فروشگاه های سطح شهر 29 هزار و 600 تن، قیمت مرغ شمالی نزدیک به 40 هزار تن، پای مرغ 29 هزار و 600 تن و سینه مرغ 48 هزار تن است.

به گفته مسئولان استان یزد یکی از قطب های تولید مرغ در کشور است اما به دلایل مختلف یزدی ها هر از گاهی شاهد تنش هایی در بازار مرغ هستند. سطح بازار با کمبود مواجه است و پس از آن سازمان صمت و کارکنان اتحادیه مرغداران مصاحبه هایی را آغاز کردند که با قیمت های فعلی مرغداران در حال زیان دهی هستند و در نهایت تصمیم کارکنان برای جلوگیری از ضرر و زیان مرغداران افزایش قیمت است. قیمت مرغ

اما به نظر می رسد با آخرین گرانی ها، روش مسئولان تغییر کرده و با بدعت برخورد کرده و حتی افکار عمومی برایشان اهمیتی ندارد و بدون اطلاع قیمت مرغ گران شده است.

گفتنی است خبرنگار یزدرسا برای اطلاع از علت گرانی اخیر گوشت مرغ در بازار سعی در تماس با مراجع ذیربط داشت که متاسفانه هیچ کدام پاسخگو نبودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید