افزایش تقلب سایبری در شهرستان لنده / مشارکت مردم در امنیت فراگیر

زمان: 15:04
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776272

در سخنرانی قبل از خطبه های جمعه ، لند صحبت کرد.

لنده می گوید: آنچه امروزه به دلیل عدم آگاهی خانواده ها در حال رشد است ، موضوع کلاهبرداری در فضای مجازی و قمار در فضای مجازی و فضای واقعی است که برای بسیاری از خانواده ها یک چالش جدی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، سرهنگ محمود عدالت پرور در سخنرانی پیش از خطبه های جمعه ، سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) را تسلیت گفت و هفته ناجا را تبریک گفت. شاخص های نظم و امنیت در این. شهر بسیار خوب و قابل دفاع در پلیس و تلاش مفتخر افراد مغرور در لباس سبز سپاه و قوه قضائیه قدرتمند و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی افزود: رویکرد امروز ناجا جامعه محور بودن و مشارکت عمومی برای ارتقای امنیت کلی با رویکرد مردم مدار است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: با تلاش شبانه روزی همکارانمان در مجموعه پلیس سخت کوش ، عملکرد قابل قبولی در زمینه های مختلف برای بهبود امنیت ، اجرای قانون و عملکرد ترافیکی داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: البته ما هنوز از این وضعیت راضی نیستیم و سعی می کنیم تلاش خود را به بهترین نحو مضاعف کنیم تا اقشار مختلف مردم را درگیر کنیم تا به وضعیت مطلوب برسیم.
رئیس پلیس لنده تأکید کرد: ما از همه اداری ، سیاسی ، خانوادگی و اقشار مختلف جامعه انتظار داریم نسبت سرگرمی جوانان ، توجه ویژه به فضاهای سبز ، اشتغال جوانان ، ازدواج و روشنایی خیابان ها و ایجاد برنامه های لوکس فرهنگی و هنری. ” و توجیه ارتقای سطح تحصیلات و توجه به تربیت کودکان به منظور جلوگیری از مصرف مواد مخدر.

وی افزود: آنچه امروزه به دلیل عدم آگاهی بسیاری از خانواده های شهر لنده در حال رشد است ، موضوع کلاهبرداری سایبری و قمار در فضای مجازی و فضای واقعی است که برای بسیاری از خانواده ها یک چالش جدی محسوب می شود.

عدالت پرور تاکید کرد: واگذاری و ارائه کارت های بانکی و رمزهای عبور آنها به دیگران یکی از اشتباهات فردی است که باعث خالی شدن حساب های بانکی می شود که متاسفانه شهروندان کمتر به این موضوع توجه می کنند.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلاتی که واقعاً باعث مرگ جوانان و خانواده های عزاداران این شهر شده است ، بحث عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسواران است که برای فرهنگ سازی و استفاده از کلاه ایمنی هنگام رانندگی برای شهرت آن اهمیت دارد. جلوگیری از مرگ قریب الوقوع سواران

فرمانده پلیس لنده گفت: آنچه امروز از شما زائران و بزرگان انتظار می رود این است که با پلیس برای پیشگیری از وقوع جرم همکاری کنید ، که این مهم با حل اختلافات خانوادگی ، دارایی و شخصی و افزایش آگاهی در قبیله مهم است. مهمترین نقش در کاهش درگیری ها و مسائل حقوقی ، قضایی و امنیتی.

عدالت پرور در پایان گفت: برای پیشرفت و دستیابی و دستیابی به پیشرفت همه جانبه ، باید از پرداختن به مسائل حاشیه ای که می تواند منشا بسیاری از اختلافات ، درگیری ها و درگیری های جمعی باشد ، خودداری کرده و با همه به عنوان یک پلیس رفتار کنیم ، بنابراین جامعه قابل اعتماد و ایمن باشد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید