افزایش حضور پلیس در نقاطی از تهران پس از بازی ایران و آمریکا / تهران شب آرامی را سپری کرد

افزایش حضور پلیس در نقاطی از تهران پس از بازی ایران و آمریکا / تهران شب آرامی را سپری کرد

سایت رویداد 24 نوشت: نیروهای امنیتی که بعد از بازی ولز در حال زیر پا گذاشتن خیابان بودند و در مواجهه با شهروندان با مشکل زیادی مواجه شده بودند، ظاهراً این بار دیگر حوصله قبلی را نداشتند و در نقاط مختلف تدابیر امنیتی اتخاذ کرده بودند. تهران.

بعد از بازی ایران و آمریکا بیشترین تعداد نیروهای امنیتی در میدان ولیعصر حضور داشتند. خروجی میدان به سمت بلوار کشاورز توسط مسئولان مسدود شد و بیشترین حضور مردم در این منطقه بود و تعداد زیادی خودرو از بلوار کریم خان به سمت میدان ولیاصر در حال حرکت بودند و بوق می زدند.

همچنین بزرگراه اشرفی اصفهانی بسیار شلوغ بود و نیروهای امنیتی در نقاطی از بزرگراه تردد می کردند، اما ماشین ها مدام بوق می زدند و حتی تا ساعت 2 بامداد در آن منطقه حجم ترافیک سنگین بود.

از جمله مناطق دیگری که حضور نیروهای امنیتی در آن بسیار چشمگیر بود، پل ستارخان بود که در آن تعداد زیادی از نیروهای ویژه و ماموران امنیتی با لباس متحدالشکل حضور داشتند.

اگرچه حضور نیروهای امنیتی در شهر چشمگیر بود، اما تهران شب آرامی را سپری کرد و در هیچ نقطه ای از شهر درگیری رخ نداد و هیچ حادثه ای مانند حادثه ای که در روزهای پرتلاطم تهران رخ داد، تنها حضور مردم بود. در حال رانندگی در خیابان دیده شد و در برخی نقاط ترافیک سنگینی وجود داشت.

دیدگاهتان را بنویسید