افزایش حقوق بازنشستگان با توجه به تورم

افزایش حقوق بازنشستگان با توجه به تورم

حقوق بازنشستگان چالشی برای همه دولت ها بوده است. میزان حقوق بازنشستگان همیشه باعث نارضایتی گروه بزرگی از مستمری بگیران می شود زیرا آنها احساس می کنند میزان حقوق بسیار ناچیز است. تعیین حقوق بازنشستگان در پایان هر سال با تنش همراه است. به گفته کارشناسان با فرمول جدید حقوق بازنشستگان افزایش می یابد. جزئیات بازنشستگی جدید را بخوانید.

رئیس هیأت مدیره مرکز عالی بازنشستگان مسئولیت اجتماعی اعلام کرد: از تمام ظرفیت های موجود برای تامین مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران استفاده خواهیم کرد.

محمد اسدی رئیس شورای حاکمیتی اتحادیه عالی کارگران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی افزود: اتحادیه عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین و منسجم ترین اتحادیه کشور دارای ساختار منحصربفردی است. ظرفیت سازمانی . حدود 360 مرکز بخش و شهرستان در سراسر کشور رابط بیش از 4 میلیون مستمری بگیر و بازنشسته با مدیران و کارکنان بوده و تعامل خوبی با قوه مجریه کشور دارند.

وی در ادامه گفت: بر اساس اعتماد اقشار مختلف مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی و در چارچوب سازوکارهای قانونی مبنی بر برگزاری جلسات انتخاباتی، این مراکز ساختار اساسی کانون راس کارگران بازنشسته و مستمری بگیران سراسر کشور را تشکیل می دهند. کشور. بنابراین طبیعی است که مؤسسه آموزش عالی هم به لحاظ بهره مندی از موقعیت خاص و منحصر به فرد اجتماعی و هم از نظر حجم مسئولیت ها و تعهدات متعددی که بر عهده دارد، همواره باید در معرض ارزیابی و نظارت بر نتایج باشد.

وی همچنین افزود: همواره از هم افزایی و مشارکت همه دست اندرکاران در تحقق اهداف مراکز استقبال می کنیم و معتقدیم دستاوردهای ارزشمندی که تاکنون حاصل شده مرهون مشارکت و مسئولیت پذیری کانون ها و تمامی بازنشستگان و بازنشستگان و آیا باید برای حفظ آنها تلاش کنیم؟

اسدی با اشاره به برخی هجمه ها و انتقاداتی که در فضاهای مختلف اطلاع رسانی به ویژه در کانال های فضای مجازی مطرح می شود، گفت: لزوم حضور و انجام وظایفی به عنوان هیات مدیره کانون های بازنشستگی که هیچ ارتباطی با آن ندارند و وابسته به آن نیست. مراکز قدرت و ثروت باعث افزایش تحمل می شود و ظرفیت نقد بالاست و در واقع هر چه از فضای عمل گرایی فاصله بگیریم و ظرفیت موجود را برای تضاد صنفی و گروهی استفاده کنیم در واقع فرصت ها را هدر داده ایم. گاهی لازم است آماج انواع بی احترامی ها و حتی تهمت ها قرار بگیری، اما در صورت آگاهی کافی و همه جانبه از جایگاه و نوع و دامنه فعالیت، در مسیری که انتخاب کرده ای، با صبر و حوصله پیش برو. مانند تعاملات داخلی و خارجی مراکز، اظهار نظر نادرست و عجولانه مطرح نخواهد شد.

رئیس شورای حاکمیتی کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران کشور بر اهمیت پیگیری مسائل و درخواست های اساسی و اساسی بازنشستگان و مستمری بگیران در دوره جدید مسئولیت خود تاکید کرد و گفت: برخی از درخواست های قانونی سال‌هاست که به خواسته‌های مستمری بگیران و مستمری بگیران محقق نمی‌شود و مسائلی که به دغدغه‌های روزمرگی تبدیل شده و تاخیر در تحقق این مطالبات برحق و برحق، آسیب‌های جبران‌ناپذیری به کیفیت زندگی آنان وارد کرده است. به همین دلیل است که تیم مرکز ارشد، پیگیری مجدانه این موضوعات را بر اساس روندی منطقی، سیستماتیک و به دور از هیجان در دستور کار خود قرار داده است. در این راستا جلسات و نشست های متعددی با مسئولان نهادهای مختلف تصمیم گیری و تصمیم گیری در مجلس و دولت برگزار کرده ایم و این جلسات را به نحو احسن ادامه خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید