افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با افزایش تورم نیست

افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با افزایش تورم نیست

ابراهیم عزیزی در تذکر شفاهی خود گفت: اجرای صحیح و کامل سیاست های مشترک راه تعالی در خدمت و پیشرفت کشور است، عزت مردم عزیز به ویژه جوانان در احقاق حق عزت آنان است. اشتغال که یکی از راه های آن پرداخت کامل منابع تبصره های 15 و 16 می باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم ادامه داد: مقرری ازدواج، ودیعه مسکن، اشتغال و زایمان بدون مانع پرداخت شود. از رئیس قوه قضائیه و رئیس و قضات دادگاه برای صدور رأی شورای عمومی پس از تسلیم نامه تجدیدنظر نسبت به رأی قبلی در خصوص حق منطقه نظامی کارگران و مستمری بگیران توسط قضات منصف و عادل تشکر می کنم. نیاز به گسترش این تصمیم به شهرهای دیگر و من خواهان استان های شامل می باشم.

وی افزود: تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران باید در تمامی دستگاه ها اعم از مخابرات و معلمان غیرانتفاعی به طور کامل اجرایی شود. همه کارکنان شرکت با عناوین مشابه باید وضعیت خود را تغییر دهند.

این نماینده مجلس در مجلس یازدهم با تشکر از معلمان برای حل مشکل ادامه داد: باید مشکل سایرین اعم از راهنمایی و رانندگی، کودکان پیش دبستانی و خدمتگزاران حل شود تا وضعیت معلمان تغییر کند.

عزیزی تصریح کرد: با تشکر از پیگیری قانونی برای ادامه رسیدگی به پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب و شرکت زمزم و کنسرو کرمانشاه. من هم می خواهم با کامیون داران و واردکنندگانی که منبع کار هستند مشکل را حل کنم.

وی با تاکید بر لزوم حل و فصل موضوع انتخابات مربوط به خانه اصناف گفت: از افزایش 30 درصدی مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمک های اجتماعی علاوه بر 20 مورد قدردانی می کنم. – آنها % که در ابتدای سال انجام شد و من در مورد اینها عزیزم کمک بیشتری می خواهم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: افزایش دستمزد کارگران، مستمری بگیران، ایثارگران، والدین شهدا، جانبازان، رزمندگان متناسب با افزایش تورم ضروری است. از مجلس به خاطر حمایت از حقوق معلمان و قضات تشکر می کنم، باید قدردان این عزیزان باشیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: مجلس در کنار مردم و در خدمت مردم است، من با پیگیری سیاست های کلی برنامه های عمرانی و بودجه های سنواتی به مردم مژده آینده ای روشن را می دهم. ایران و ایرانی در بندگی خدا و التزام به اسلام و قرآن و پیروی از رهبر انقلاب اسلامی در اوج سربلندی قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید