افزایش دما در تهران از روز دوشنبه

افزایش دما در تهران از روز دوشنبه

روز جدید : بر اساس بررسی پیش‌بینی‌های هواشناسی و نقشه‌های هواشناسی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی ابری ملایم همراه با غبار محلی در مناطق پرتراکم شهری و افزایش دما برای فردا (۲۱ فروردین) پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی، هوای استان تهران طی پنج روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود که در برخی ساعات به ویژه امروز (21 فروردین) و بعد از ظهر سه شنبه تا چهارشنبه (23) و 24) .آوریل) با باد شدید و گرد و غبار همراه است.

امروز در مناطق کوهستانی شرق استان رگبار پراکنده و در پرترددترین مناطق شهری گرد و خاک محلی پیش بینی می شود. از نظر دما امروز با کاهش نسبی دما و از فردا تا چهارشنبه شاهد افزایش دما خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

آسمان تهران فردا (23 فروردین) صاف و گاهی وزش باد و در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه (23 فروردین) صاف و گاهی وزش باد و در بعد از ظهر نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای 14 و حداکثر 28 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

همچنین بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی 24 ساعت گذشته در ایستگاه دماوند 1 میلی متر، آبعلی 0.5 میلی متر، شهریار و فرودگاه امام خمینی 0.01 میلی متر و لواسان 0.1 میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید