افزایش ساعات کار مراکز گذرنامه در تهران


ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894546

معاون اطلاعات مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان تهران از تمدید 1040 گذرنامه منقضی شده در حاشیه نماز جمعه امروز تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ غلامحسین زارم کار معاون امور مهاجرت و اطلاع رسانی گذرنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص آخرین آمار تمدید گذرنامه های منقضی شده در نماز جمعه امروز تهران گفت: با حضور همکارانم بر سر میز خدمت در لبه مصلی امام خمینی (ره) جهت خدمت رسانی به نمازگزاران از ساعت 10 الی 15:30 برگزار شد و به 1040 نمازگزار خدمت رسانی شد.

معاون مهاجرت و اطلاع رسانی گذرنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در این طرح که با استقبال نمازگزاران در قبال ارائه مدارکی از قبیل گذرنامه های منقضی، شناسنامه و کارت ملی مواجه شد، گذرنامه یک هزار و 40 متقاضی اربعین حسینی که در اختیار نمازگزاران قرار گرفت. اعتبار از اول شهریور ماه 1391 به بعد با بروزرسانی سامانه و الصاق پلمپ پلیس تمدید شد.

سرهنگ زارم کار در خصوص ساعات کاری مراکز گذرنامه تهران در روزهای عادی اعلام کرد: در راستای خدمت رسانی بیشتر به زائرین اربعین حسینی و با دستور رئیس پلیس تهران ساعت کار مراکز گذرنامه تهران از ساعت 7 صبح خواهد بود. صبح تا ساعت 18 اما در صورت وجود مشتری، خدمات بدون توجه به پایان ساعت کاری ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید