افزایش ساعت پخت نانوایان منتخب رشت


ساعت: 19:40
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888267

فرماندار رشت بر نبود مشکل در تامین و توزیع آرد مورد نیاز و دسترسی آسان مردم به نان تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه حمیدرضا امام پناهی در نشست با نانوایان منتخب شهرستان که با حضور مدیر کل غله استان با هدف ارزیابی تلاش های صنف حبازی و استماع مشکلات برگزار شد. حوزه آرد و نان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله (ع) و یاران باوفایش به شیفتگان مکتب حسینی و اشاره به اهمیت و جایگاه حفظ حرمت نان در آموزه های دینی و فرهنگی. پیشینه مردم تصریح کرد: نانوایان یکی از نیازهای اساسی جامعه را بر عهده دارند و با تعهد به خدمات رسانی به مردم مشغول هستند و نباید در تعداد انگشت شماری از واحدها تخلف صورت گیرد. خبازی به همه نانوایان گسترش یافت.

وی افزود: با توجه به اهمیت تاریخی نان در سبد غذایی خانوارهای ایرانی، بررسی دستگاه های نظارتی واحدهای خبازی و برخورد با معدود متخلفان ادامه خواهد داشت.

فرماندار رشت با اشاره به جمعیت زیاد شهرستان و توجه به اینکه رشت مقصد نهایی بسیاری از هموطنان برای گذراندن تعطیلات است، تصریح کرد: تامین و توزیع آرد مورد نیاز و فوق العاده مشکلی ندارد. سهمیه واحدهای نانوایی، تا نانوایان منتخب نسبت به نصب بنر و افزایش ساعات پخت توجه لازم را داشته باشند.

امام پناهی تاکید کرد: برای پاسخگویی بیشتر به مطالبات مردم و میهمانان لازم است نانوایی ها به ساعات کاری، پرهیز از تعطیلی های خودسرانه و ارتقای کیفیت نان به ویژه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان توجه بیشتری داشته باشند. و سالار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید