افزایش شاخص اشتغال، خواسته اصلی مردم کرمانشاه از رئیس جمهور است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با بیان اینکه رئیس جمهور پس از سفر به استان های خراسان شمالی و کردستان به کرمانشاه سفر می کند، گفت: جمهوریت.

وی افزود: در این راستا باز شدن مرزهای کرمانشاه باید در اولویت کاری قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی کیا، راه اندازی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، اتصال راه آهن کرمانشاه به خسروی، تکمیل بزرگراه کربلا، تکمیل پروژه های آب سرد و گرمسیری، تکمیل بیومپلنت کرمانشاه و توسعه خودرو ایران. کرمانشاه مردم کرمانشاه در سفر رئیس جمهور. دانستن.

وی همچنین خواستار پرداخت چندین هزار شغل به جوانان کرمانشاهی شد و گفت: در این راستا بانک ها باید موظف به پرداخت وام ارزان قیمت به افراد بیکار شوند تا خود ایجاد اشتغال کنند.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه کار ساختمانی، روستاهای استان کرمانشاه در اجرای طرح هادی عقب مانده اند و این موضوع باید جهش کند.

حجت الاسلام حسینی کیا همچنین به لزوم آسفالت راه های خاکی روستایی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برخی از نقاط کرمانشاه به گاز نیز نیاز دارند.


تامین آب روستایی استان کرمانشاه یکی از چالش های موجود است

وی افزود: یکی از چالش های استان کرمانشاه تامین آب در روستاها است که نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه در این حوزه است.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: افزایش سرانه ورزشی از دیگر درخواست های جدی مردم کرمانشاه در سفر رئیس جمهور خواهد بود.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین باید اعتبارات ویژه ای برای ساخت مسکن به مردم کرمانشاه داده شود و سهم توزیع مسکن در استان کرمانشاه از چهار میلیون خانه افزایش یابد. در دولت سیزدهم ساخته شد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید