افزایش عجیب پلاک در لوردین

زمان: 13:20
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777748

متأسفانه مدتی است که جامعه شهری با مشکلی به نام خودروهای دارای پلاک آسیب دیده و عدم وجود پلاک و قرار دادن پلاک در پشت شیشه روبروست ، انتظار می رود پلیس راهور با این رانندگان به صورت قانونی تخلف کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهان بین نیوز ، امروزه به دلیل رشد چشمگیر جمعیت در شهرها ، استفاده از وسایل نقلیه نسبت به گذشته افزایش یافته است ، بنابراین گفته می شود داشتن ماشین برای هر خانواده ای بیش از شام ضروری است.

شاید متوجه شده باشید که اخیراً تعداد خودروهایی که پلاک ندارند در خیابان ها افزایش یافته و همچنین خودروهایی که دارای پلاک هستند ، اما پلاک آنها خوانا نیست. روش های مختلفی برای ناخوانا بودن پوستر نیز استفاده می شود ، مانند پاشیدن روغن های تیره بر روی پوستر ، گل و خاک روی پوستر ، استفاده از کاغذ روغنی مخصوص ، استفاده از درب های پلاستیکی تیره و غیره.

اما نکته مهم این است که با افزایش استفاده از خودرو ، نظارت و کنترل نهادهای مسئول مستقیم و غیرمستقیم چند برابر شده است.

اما آنچه قابل تامل است این است که چرا در شهر لردگان پلاک پلاک افزایش بی سابقه ای دارد ، به عبارت دیگر به دلیل عدم نظارت و درمان مناسب ، این پدیده در ماه های اخیر در لردگان افزایش یافته است ، بنابراین به یک مشکل اساسی برای شهروندان

در واقع ، برخی از مردم از این موقعیت برای ایجاد مزاحمت زیاد برای شهروندان و تبدیل خیابان ها به پیست مسابقه استفاده می کنند.

متأسفانه مدتی است که جامعه شهری با مشکلی به نام خودروهای دارای پلاک آسیب دیده و عدم وجود پلاک و قرار دادن پلاک در پشت شیشه مواجه شده است. انتظار می رود پلیس راهور در صورت نقض این رانندگان اقدامات قانونی را انجام دهد.

اما س questionال این است که در صورت تصادف و فرار خودرو بدون شماره ثبت ، چه کسی مسئول است؟

چرا تردد بدون پلاک در شهرستان لردگان جدی گرفته نمی شود؟

قوانین راهنمایی و رانندگی با پلاک خودرو چه می گوید؟

گفته می شود اکثر این خودروها (شات) هستند که هر بار با شماره ثبت سفر می کنند! آیا این درسته؟

اگر چنین است ، چه اقداماتی برای حل این مشکل انجام شده است؟

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید