افزایش قیمت اقلام اعلام شده تاثیری بر قیمت سایر کالاها ندارد / اعتماد مردم به وفور کالا


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 91/02/23
کد خبر: 1838419

ویسکرمی با بیان اینکه مردم از وجود کالاها به اندازه کافی اطمینان دارند، گفت: افزایش قیمت اقلام اعلام شده تاثیری بر سایر کالاها ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: موضوعی که همه کارشناسان اقتصادی بر آن اتفاق نظر دارند این است که ادامه ارز 4200 تومانی درست نیست و هر چه جلوتر می رویم ارز ترجیحی مشکلات بیشتری ایجاد می کند. دولت

وی افزود: آنچه به عنوان ارز ترجیحی داریم در واقع یارانه است و با توجه به اینکه یارانه متعلق به همه ملت است، اما اهمیت ارزی که تاکنون داده شده این است که این ارز متعلق به عده کمی است که یا واردکننده بودند.» یا ارتباط داشتند یا ابزار بیشتری برای استفاده داشتند و این باعث شد بین افراد جامعه از این ارز استفاده کنند، در حالی که این یارانه متعلق به همه ملت است.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: هدف درست از یارانه ها این است که این یارانه در اختیار خود مردم قرار گیرد یا اینکه کالا وارد شده و با قیمت آزاد عرضه شده است.

ویسکرمی بیان کرد: این یارانه باعث شده کالاهای ما به کشورهای همسایه برود در حالی که تمرکز یارانه ها باعث می شود همه از آن استفاده کنند و رانت و فساد در حال انباشته شدن است، پایان این طرح قطعا به نفع همه مردم است. می شود و اگر مردم کمک کنند و همه همکاری کنند، عدالت در جامعه حاکم می شود.

وی با اشاره به هیجان خرید گفت: برخی از این مشکلات دغدغه روحی و روانی جامعه است که باید اطلاع رسانی شود و مردم باید به کارمندان اعتماد کنند زیرا کالاها به اندازه کافی وجود دارد و مردم باید این همه از این ها را تهیه کنند. کالاها فاصله. “قیمت ها بالاست.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: برای کالاهایی که معلوم است یارانه تعلق می گیرد و دلیلی ندارد گرانی این اقلام تاثیری بر سایر کالاها بگذارد و جای نگرانی نیست.

ویسکرمی افزود: با توجه به اینکه در این سال ها تنگناهای زیادی را پشت سر گذاشته ایم، قطعاً این مشکلات حل خواهد شد و امروز خوشبختانه نزدیکی بین سه قوه و نهاد انقلابی ایجاد شده است و این فرصتی بود برای هدفمندی یارانه ها برای درمان اقتصاد بیمار. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید