افزایش قیمت نان در کمیسیون تخصصی در نظر گرفته شده است


ساعت: 20:59
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821035

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی:

موهبتی به درخواست نانوایان برای افزایش قیمت نان اشاره کرد و گفت: این درخواست ابتدا در کمیسیون و کارگروه تخصصی آرد و نان استان و سپس با نظر استاندار و سایر مسئولان ذیربط بررسی شود. – زمان کوتاه به روز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانحسین موهبتی امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: هدف ما در تنظیم بازار این است که کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را تامین کنیم و سپس نظارت کنیم که آیا کالا با قیمت مشخصی به دست مصرف کننده می رسد یا خیر تا مردم انتظار داشته باشند که به مردم اطلاع رسانی کنند. مسئولان مربوطه در خصوص تخلفات ماه مبارک رمضان.

معاون فعلی هماهنگ کننده امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: فرمانداران باید کمبود کالاهای اساسی در شهرستان ها را به سازمان جهاد کشاورزی اطلاع دهند تا اقدامات لازم برای رفع این اقلام انجام شود.

به گفته وی؛ جهاد کشاورزی مسئولیت قیمت گذاری کالاهای اساسی و توزیع آنها را بر عهده دارد.

معاون استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: انتظار می رود استانداران و دستگاه های کنترلی با کمک همیاران سطح شهر قیمت ها را رصد کرده و تخلفات را گزارش کنند.

موهبتی گفت: تنظیم بازار به معنای توزیع کالاهای اساسی و نظارت دقیق بر روند توزیع است.

وی به درخواست نانوایان برای افزایش قیمت نان پرداخت و خاطرنشان کرد: این درخواست ابتدا باید در کمیسیون و کارگروه تخصصی آرد و نان استان و سپس با نظر استاندار و سایر مسئولان مربوطه بررسی شود. در اسرع وقت. بروز رسانی خواهد شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تولید بیش از حد نیاز تخم مرغ در استان گفت: در هر صورت باید ابتدا نیاز استان تامین شود و مابقی به سایر نقاط کشور ارسال شود. کالاهای خارج از کشور ممنوع است.»

موهبتی به سهمیه شکر اختصاص یافته به استان اشاره کرد و گفت: 750 تن شکر برای مصارف خانگی و 400 تن برای مصارف تجاری و صنعتی به استان اختصاص یافته است که طی چند روز آینده توزیع خواهد شد.

رئیس ستاد هماهنگی اقتصادی استان خراسان جنوبی افزود: بر اساس گزارش های ارسالی از استان ها، امسال استان کمترین مشکل را در زمینه تامین و توزیع اقلام تنظیم بازار داشت که با تشکر اعضای کارگروه، تلاش جهاد کشاورزی صورت گرفت. کشاورزی در این حوزه «ارزشمند خواهد بود.

وی در پایان به موضوع درخواست ترک دام از دام ها اشاره کرد و گفت: هرکس که می خواهد دام های خود را از روستا خارج کند باید مانند گذشته 20 درصد آن را به کشتارگاه تحویل دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید