افزایش کنترل و نظارت بر بازار شب عید/ مشکلی با کمبود کالا در استان قزوین نداریم

وی افزود: یکی از اولویت ها رفع موانع واحدهای صنعتی و تولیدی و افزایش اشتغال در استان قزوین است و تلاش می کنیم با توجه به مولفه های بومی اقتصاد، روند رو به رشد استان را تسریع کنیم.

فرماندار کاسین با اشاره به ایام پایانی سال ادامه داد: نگرانی در مورد نیازهای اساسی و کالاها وجود ندارد و ذخایر کافی در استان وجود دارد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: خوشبختانه استان قزوین در بحث کالاهای اساسی خودکفا بوده و در عین حال پاسخگوی نیازهای بومی و سایر استان های کشور است.

بازار قزوین در حلقه نظارت فعال است

علایی درباره نحوه برگزاری بازار شب عید گفت: نظارت ها بر اساس چرخه های مشخص و برنامه ریزی شده است. برخی از کالاها به دلیل تأثیر کلی تغییر قیمت خواهند داشت و برخی نیز روند نزولی قیمت خواهند داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بحث قیمت کالاها و تامین کالاهای اساسی وضعیت استان را رصد می کنیم تا با وضعیت بدتر از سایر استان ها مواجه نشویم و قیمت ها از حد معقول خود فراتر نرود. “

وی تاکید کرد: اکیپ هایی هستند که به صورت روزانه بر بازار نظارت می کنند که این امر بر عهده سازمان جهاد کشاورزی استان است و بخشی از آن نیز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مدیریت می شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین در پایان با بیان اینکه کمبود کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، گفت: نسبت به سایر استان ها یا مشابه استان های دیگر کمتر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید