افزایش گشت‌ها برای نظارت بر تردد و حمل‌ونقل در گلستان/خدمات اختلالی ایجاد نخواهد کرد


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915218

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد؛

مصدقی از لزوم و تقویت گشت‌های نظارتی و ترابری در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ عادل مصدقی در دومین جلسه شورای اداری این اداره کل اظهار داشت: رسیدگی به نیازهای مردم باید در اولویت خدمت آنان باشد.

وی افزایش انگیزه کاری کارکنان را با رفع مشکلات رفاهی آنان ضروری دانست و افزود: کارکنان با توجه به حجم و حجم کار در استفاده از بستر مادی موجود اتفاق نظر داشتند.

مصدقی با اشاره به تاثیر ناآرامی ها در این بخش به ویژه حمل و نقل کالا افزود: آموزش و نظارت گشت های راهداری و حمل و نقل جاده ای برای رسیدگی به این بخش بسیار ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: با توجه به ورود سامانه های بارشی به استان از عصر امروز، حضور عوامل و گشت های راهداری با تجهیزات اورژانس و زمستانی بیش از حد معمول ضروری است.

مصدقی توجه به بازدیدهای شبانه را از وظایف اصلی ستاد و شهرستان ها عنوان کرد و گفت: نتایج به دست آمده از این بازدیدها باید بر اساس شاخص های مشخص شده در کمیته نظارت این اداره کل رصد و پیگیری شود.

وی پاسخگویی به موقع به مکاتبات اداری، تهیه بانک اطلاعات ماشینی و استفاده از ظرفیت های برون سازمانی، توجه به پیام رسان بله و رسیدگی هفتگی به پروژه های عمرانی در دست اقدام را از جمله موارد ذکر کرد.

در ابتدای این جلسه از زحمات چندین ساله مظاهر محمدانی رئیس اداره راهداری تجلیل و محمدمهدی محمدی به این سمت منصوب شد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان شامل 4 معاونت فنی و راه روستایی، مدیریت و توسعه منابع، راهداری، حمل و نقل و 11 اداره شهری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید